Május 20-án ajánlottam a Performancing Metrics-et, mint blog-analizátort, amit a Google Analytics jó alternatívájaként emlegetnek. Egy héttel később érkezett meg a Google Analytics hozzáférésem, amiről már teljesen lemondtam, mivel hónapokkal korábban (talán ez év elején, de az is lehet, hogy már tavaly év végén) igényeltem.

Lenyűgöző a Google Analytics kidolgozottsága, részletessége, sokoldalúsága (56 oldalon még több grafikon) – messze felülmúlja a Performancing Metrics-et, egyetlen nagy hátránya utóbbival szemben, hogy engem is mér. Be lehet ugyan állítani mindenféle szűrőket, de azt nem, amit a Performancing Metrics-nél a WordPress admin felületén keresztül (Beállítások > PMetrics) hogy a regisztrált, bejelenkezett, x jogosultsági szinten felüli látogatókat figyelmen kívül hagyja. Márpedig ez nagy hátrány (ha nem is hiba – hiszen nem egy WordPress pluginról van szó), mert a WordPress 2 egyik nagyszerű újítása, hogy a szerkesztés közben, még publikálás előtt láthatom, milyen lesz a bejegyzésem, ez esetben azt is jelenti, hogy amikor órákig írok egy cikket, és közben sokszor elmentem, az mind beleszámít a statisztikákba.

Az alábbiakban bal oldalon az 56 menüpont, közöttük dőlt betűvel szedve akok, melyekről a jobb oldalon képek is láthatóak (ezek az első 2 hét statisztikái – a Google Analytics felületén „természetesen” bármelyik nap, hét, hónap, vagy tetszőleges időtartomány kiválasztható). Klikk a képre (vagy a dőlt betűs linkre) a nagyításhoz.

Daily Visitors

Referring Source

Geo Map Overlay

Overall Keyword Conversion

Content by Titles

Site Overlay

Browser Versions

Screen Resolutions

Connection Speed

Marketing Optimization

Unique Visitor Tracking
Daily Visitors
– Visits & Pageview Tracking
– Goal Conversion Tracking
– Absolute Unique Visitors
– Visitor Loyalty
– Visitor Recency

Visitor Segment Performance
– New vs Returning
Referring Source
– Geo Location
Geo Map Overlay
– Network Location
– Language
– User-defined
– Domains

Marketing Campaign Results
– Campaign Conversion
– Source Conversion
– Medium Conversion
– Referral Conversion
– Campaign ROI
– Source ROI
– Medium ROI

Search Engine Marketing
– All CPC Analysis
– AdWords Analysis
Overall Keyword Conversion
– CPC vs Organic Conversion
– Keyword Considerations

Content Optimization

Ad Version Testing
– Overall Ad A/B Testing
– Source Specific Testing
– Keyword Specific Testing

Content Performance
– Top Content
– Content Drilldown
Content by Titles
– Dynamic Content
– Depth of Visit
– Length of Visit

Navigational Analysis
– Entrance Bounce Rates
– Top Exit Points
Site Overlay
– Initial Navigation
– All Navigation

Goals & Funnel Process
– Goal Tracking
– Goal Conversion
– Defined Funnel Navigation
– Defined Funnel Abandonment
– Reverse Goal Path
– Goal Verification

Web Design Parameters
Browser Versions
– Platform Versions
– Browser & Platform Combos
Screen Resolutions
– Screen Colors
– Languages
– Java Enabled
– Flash Version
Connection Speed
– Hostnames

3 hozzászólás ehhez: „Google Analytics – tömény statisztika

  1. IP-cím alapján pedig lehet szűrni az Analytics-ben, így pedig elég egyszerű megoldani, hogy az adminkodó(k) gépét ne mérje. Amúgy eMeM szerencsés vagy, mert nekem is hónapokat kellet várni a hozzáférésre.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s