VegaFood
Már majdnem szóltam a VegaFood-futárnak, hogy egy dobozt elvesztett. De miután megnéztem a leadott rendelésemet, rá kellett jönnöm, hogy a múlt héttől a „királyi lakoma” már csak 9 tételt tartalmaz az addigi 10 helyett. Kevesebb ugyanannyiért. Tudom, hogy júliustól nálunk tragikomikus módon ÁFA emelés történt csökkentés helyett (ettől fog igazán dübörögni a gazdaság), és egyébként is kegyetlen nagy válság van (leginkább a fejekben). De ezt ilyen burkolt módon, az ügyfelet hülyére véve kompenzálni nem hiszem, hogy jó üzletpolitika. Egy reális mértékű áremelés után, valószínűleg továbbra is tőlük rendelnék (meg voltam velük elégedve), így viszont inkább kerestem egy másik ételfutárt.
Budapest Bank
Egyéni vállalkozóként áprilistól 4200 Ft-ot fizetek nekik (számlavezetés + internetbank díj) az addigi 399 helyett. Mint megtudtam, eltelt a szerződés kötésétől számított két év, ezért átraktak az addigi kedvezményes e-csomagból a standardba. Szóval a lényeg, hogy magukhoz édesgetnek a csábító ajánlataikkal, az apróbetűs rész ilyenkor nem érdekes, aztán lehull a lepel, de akkor már lusta vagy újra bankot váltani (mert ugye náluk már eljátszottad a kedvezményes lehetőséged), vagy jó esetben észre se veszed, hogy már megint többet húznak ki a zsebedből. És ez valószínűleg nem csak a Budapest Bank üzletpolitikájának része, lehetne az alcímben bármely más „hazai” bank. (Egyébként a kedvezmény lejártakor meddig tartott volna megkérdezni, hogy milyen csomagra szeretnék váltani, és tájékoztatni a lehetőségekről?)
Vélemény, hozzászólás?