Május 20-án ajánlottam a Performancing Metrics-et, mint blog-analizátort, amit a Google Analytics jó alternatívájaként emlegetnek. Egy héttel később érkezett meg a Google Analytics hozzáférésem, amiről már teljesen lemondtam, mivel hónapokkal korábban (talán ez év elején, de az is lehet, hogy már tavaly év végén) igényeltem.
Lenyűgöző a Google Analytics kidolgozottsága, részletessége, sokoldalúsága (56 oldalon még több grafikon) – messze felülmúlja a Performancing Metrics-et, egyetlen nagy hátránya utóbbival szemben, hogy engem is mér. Be lehet ugyan állítani mindenféle szűrőket, de azt nem, amit a Performancing Metrics-nél a WordPress admin felületén keresztül (Beállítások > PMetrics) hogy a regisztrált, bejelenkezett, x jogosultsági szinten felüli látogatókat figyelmen kívül hagyja. Márpedig ez nagy hátrány (ha nem is hiba – hiszen nem egy WordPress pluginról van szó), mert a WordPress 2 egyik nagyszerű újítása, hogy a szerkesztés közben, még publikálás előtt láthatom, milyen lesz a bejegyzésem, ez esetben azt is jelenti, hogy amikor órákig írok egy cikket, és közben sokszor elmentem, az mind beleszámít a statisztikákba.
Az alábbiakban bal oldalon az 56 menüpont, közöttük dőlt betűvel szedve akok, melyekről a jobb oldalon képek is láthatóak (ezek az első 2 hét statisztikái – a Google Analytics felületén „természetesen” bármelyik nap, hét, hónap, vagy tetszőleges időtartomány kiválasztható). Klikk a képre (vagy a dőlt betűs linkre) a nagyításhoz.
Marketing Optimization
Unique Visitor Tracking
– Daily Visitors
– Visits & Pageview Tracking
– Goal Conversion Tracking
– Absolute Unique Visitors
– Visitor Loyalty
– Visitor Recency
Visitor Segment Performance
– New vs Returning
– Referring Source
– Geo Location
– Geo Map Overlay
– Network Location
– Language
– User-defined
– Domains
Marketing Campaign Results
– Campaign Conversion
– Source Conversion
– Medium Conversion
– Referral Conversion
– Campaign ROI
– Source ROI
– Medium ROI
Search Engine Marketing
– All CPC Analysis
– AdWords Analysis
– Overall Keyword Conversion
– CPC vs Organic Conversion
– Keyword Considerations
Content Optimization
Ad Version Testing
– Overall Ad A/B Testing
– Source Specific Testing
– Keyword Specific Testing
Content Performance
– Top Content
– Content Drilldown
– Content by Titles
– Dynamic Content
– Depth of Visit
– Length of Visit
Navigational Analysis
– Entrance Bounce Rates
– Top Exit Points
– Site Overlay
– Initial Navigation
– All Navigation
Goals & Funnel Process
– Goal Tracking
– Goal Conversion
– Defined Funnel Navigation
– Defined Funnel Abandonment
– Reverse Goal Path
– Goal Verification
Web Design Parameters
– Browser Versions
– Platform Versions
– Browser & Platform Combos
– Screen Resolutions
– Screen Colors
– Languages
– Java Enabled
– Flash Version
– Connection Speed
– Hostnames









Hozzászólás