Réges régen még a filmhíradóval kezdődött. Aztán jöttek „helyette” a filmajánlók, később hozzá még más reklámok is. Aztán egyre több és több.
Régen az ajánlókat, reklámokat a film vetítési időpontja előtt kezték adagolni, hogy a film, amire jegyet váltottál, viszonylag pontosan kezdődhessen. Ma ha beülsz egy 8 órás filmre, 20:00 előtt semmi nincs, majd elkezdődnek a reklámok.
Régen a reklámok idején világítottak a lámpák a moziban – esetleg ahogy közeledett a film kezdési időpontja, egyre sötétebb lett, de nem teljes sötétség. Ma pedig a mozireklám evolúció csúcsán már a filmajánlók alatt tök sötét van, így ha esetleg késve érkeztél, mondván, úgyis egy csomó reklám lesz még, megszívtad. Ahogy tegnap mi is. Kérdezősködve kellett a helyünkre botorkálni, mert az ajtóban álló segítőkész lámpásnéni is ugye már a múltté.
Nekem leginkább a „fejlődés” legutolsó fázisával van a bajom. Ne akarjanak már ilyen sunyi módon rákényszeríteni, hogy végignézzem az egyre dagadó reklámfolyamot.
Hozzászólás