Történt, hogy egyre többször egyre hamarabb lemerült a telefonom. Végül már rendszeressé vált, hogy teljes töltöttségről kb. fél óra intenzív használat után figyelmeztetés nélkül kikapcsolt – aztán mikor rádugtam a töltőre, rögtön 40-70 százalékot jelzett, ennek ellenére még sokáig be se tudtam kapcsolni. Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát, hogy ugye nincs már garancia egy ilyen ősöreg 15 hónapos aksira (a telefonomra 24 hónap); és hogy ugye biztosan az akkumulátor a rossz szerintük is? Előbbire konkrét választ kaptam, természetesen a jótállás már nem érvényes rá; utóbbit pedig kár volt megkérdezni, mert egy esetemben teljes mértékben haszontalan Smart Care nevű alkalmazást javasoltak a probléma kiderítésére, mely app semmi egyéb, mint egy szöveges súgó (persze mikor rákérdeztem, hogy képes-e egyértelműen diagnosztizálni, hogy az akku a rossz, akkor erre határozott igen volt a válasz). Aztán „megkockáztattam”, és a hétvégén vettem egy új gyári akksit jóáron (4500-ért), és most újra van egy használható telefonom – ki tudja meddig…
Frissítve (a hozzászólásomból idézek): Azt azért még megjegyezném, hogy eddig egyik telefonomhoz se kellett új akkumulátort vennem, és mindegyiket legalább 2 (de valamelyiket több mint 5) évig használtam. Nem tudom elhinni, hogy a technika ne tenné lehetővé ennél jóval tartósabb aksik (vagy bármik) gyártását – biztos vagyok benne, hogy ez is a tudatos minőségrombolás része…
Vélemény, hozzászólás?