(Előzmény erre.) Egyre növekvő, és letörölhetetlen szennyeződést vettem észre a telefonom kamerájának lencséjén (olyan volt, mintha rajta lett volna még egy védőfólia) – visszaküldtem hát a forgalmazóhoz garanciális javításra március végén. Tizenhat nap után ma kaptam vissza és a szervizlapon csak ennyi szerepel a „felhasznált anyagok, elvégzett műveletek” felirat alatt, kézírással:

Alkatrészek cseréje

Olyannyira belejöttek a cserélgetésbe, hogy szó szerint minden alkatrészt kicseréltek, vagyis egy tök másik telefont kaptam (láthatóan nem újat, de nem is használtabbat, mint az én előzőm), ami egy görög nyelvű üdvözlő szöveggel és Cosmote logóval indul. Utána már minden rendben (alapból magyar nyelv volt beállítva), és szerencsére le tudtam törölni róla azt a néhány görög alkalmazást. Két dolog miatt nem küldöm vissza: egyrészt nem akarok újabb heteket várni, másrészt az előző telefonom oldalán volt egy kis sérülés, ezen meg nincs – és persze a megreklamált hibajelenség sincs. Ja és a fél órás víz alá merítéses tesztet is jól bírta.

Egyébként továbbra is nagyon elégedett vagyok az Xperia Z2-vel, az eddigi legmegbízhatóbb, leggyorsabb, legszebb és legszerethetőbb telefonom; kár, hogy az első beázott, a másodikkal meg a fenti problémám adódott – remélem, ezzel a harmadikkal már nem lesz gondom.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s