« előzmény

Mert elromolhat. És ha elromlik, még az is lehet, hogy úgy jársz, ahogy én. Aki olvasta az előzményeket (Monitoraim, Monitoraim #2), az már sejtheti, hogy még mindig nincs használható monitorom. December harmadika óta. Összefoglalom a történteket:

  • 2005. 12. 03.: Samsung SyncMaster 193P Plus típusú monitorom egy hónappal az Extreme Digital-ban történt megvásárlása után elromlott.
  • 2005. 12. 08.: A hibát bejelentettem a márkaszervizben – az elmúlt öt nap késlekedés az én „bűnöm”. Mivel huszonhetedikéig hozzá sem nyúltak volna, előjegyzésbe vették, mondván, hogy ha 27-én beviszem, 28-án már el is hozhatom, ha nem kell hozzá alkatrészt rendelni.
  • 2005. 12. 27.: Elvittem, másnap kiderült, hogy kell alkatrész.
  • 2006. 01. 26.: 30 nap hiábavaló várakozás után SMS-ben értesített a szerviz, hogy nincs alkatrész, fáradjak be a csereutalványért.
  • 2006. 01. 27. (innen új a történet): Mivel csak hétköznap, és csak délután fél ötig vannak nyitva, természetesen munkaidőben kellett befáradnom. Sikerült felhívnom az Extreme Digitalt, és megtudtam, hogy ezt a típust már nem forgalmazzák. Még örültem is, úgysem voltam maximálisan megelégedve vele. Megbeszéltük, hogy választok egy másik, hasonló árfekvésű monitort. A ViewSonic-ról már nagyon sok jót olvastam az interneten, (igaz, hogy iszonyatosan csúnya a lába, de nem ez a lényeg) gondoltam, kipróbálom a VP930-ast. Elmentem a Mammut béli üzletbe (itt vettem azon az átkozott november harmadikai szombaton a Samsung SyncMaster 193P Plus-t), odaadtam a papírokat (számlamásolat, szervizlap, csereutalvány), és megbeszéltem egy eladóval, hogy mivel náluk nincs raktáron ez a típus, a Visegrádi úti üzletben viszont van, másnap, szombaton elmegyek érte (mivel akkor este már nem volt nyitva). Kaptam is szép kis megrendelő lapocskát erről, meg SMS-t, meg még két e-mailt is.
  • 2006. 01. 28.: Ma új monitorom lesz – gondoltam. Miután sikerült parkolóhelyet találni a bejárathoz közel (hogy majd ne kelljen messzire cipelni a gépet) magabiztosan léptem át a Visegrádi úti Extreme Digital küszöbét. Eladó rögzítette az igényemet, és mondta, hogy fáradjak a pénztárhoz. Pénztáros közölte, hogy ezt még a saját (Extreme Digital) szervizüknek is jóvá kell ám hagyni. Ők pedig csak hétfőn dolgoznak legközelebb. Elméletben nagyon jól tudom, hogy nem kellett volna felidegesítenem magam, de ekkor nem sikerült elméleti tudásomat a gyakorlatba átültetnem. Káromkodva, monitor nélkül jöttem el. Mikor hazaértem még kaptam egy újabb SMS-t és két újabb e-mailt arról, hogy a rendelésem teljesült… Előbb-utóbb biztos belekerül majd ebbe a blogba néhány trágár szó, de ne most jöjjön el ez a pillanat. Inkább nem részletezem a gondolataimat.
  • 2006. 01. 30.: Azért, hogy ne a(z én) munkaidőm rovására menjen monitoros hercehurcám újabb fejezete, kedvesemet kértem meg a további bonyolításra, aki a Visegrádi úthoz közel dolgozik. (Ezúton is köszönöm, hogy elvállalta.) Az előzmények kapcsán gondoltam, hogy nem lesz egyszerű eset, mert talán a számlának az eredetije kell majd, vagy csakis én vehetem át… Na de mit is? Egy másik típust? Nem úgy van az! A Extreme Digital saját, külön bejáratú szervizéből ma megtudhattuk, hogy ezt még a Samsung Fasztudjahol (na tessék, megtörtént) is jóvá kell hagyniuk, és ha van ilyen monitoruk, akkor azt kapom, és kész. És a hab a tortán, hogy mindezek intézése 1-2 napot vesz igénybe (telefonon megkérdezni, hogy van-e ilyen monitoruk, az nem lehetséges). 2006. január 30., Samsung – Extreme Digital, Budapest, Magyarország.

Tehát összefoglalva, a Samsung márkaszerviznek kellett 20 nap, hogy kiderítse a hiba okát, majd újabb 29, hogy kiderüljön, nem érdemes tovább várni a hiányzó alkatrészre. Ezek után a „jól szervezett” Extreme Digitalnál, ahol egyik eladó sem tudja, mi ilyenkor a teendő, ide-oda küldözgettek – teljesen feleslegesen. Pénteken lesz két honapja, hogy nincs egy rendes monitorom (lesz két hónapja, hidd el). Ebből a két hónapból 6 nap az én saram, amikor nem cselekedtem azonnal, mert más dolgom volt, illetve 1 munkaszüneti nap is volt ebben az időszakban. Ha lesz új monitorom, megírom majd. Vajon mikor?

folytatás »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s