UPC telefonos ügyintézés

Az előzmény

Április elsejével lemondtam a telefon előfizetésünket (már jónéhány hónapja nincs is vezetékes telefonkészülékünk, csak a hűség kötött idáig), ezért nem tudtam márciusban módosítani a tv előfizetésünket. Ha nem érted az ok-okozati összefüggést, nem vagy egyedül. Amúgy a határidő elmúlta után sem tudtam ezt elintézni a UPC honlapján keresztül, mivel jónéhány adat kitöltése után egy hibaüzenetet kaptam búcsúzóul.

Az elintézendők

  1. Megérdeklődni, hogy sikerült-e lemondani a telefon előfizetésünket.
  2. Családi csomagról Digital gold movie-ra módosítani a tévé előfizetésünket.
  3. Chello extreme-ről Chello silver-re módosítani az internet előfizetésünket.

Az ügyintézés

„Egy kis türelmét kérem.” Ez a tegnap esti beszélgetésünk során vagy fél tucatszor hangzott el, és mindannyiszor több perces töprengésre adott lehetőséget: vajon mi tarthat ennyi ideig? Negyed óra eltelte után, mikor már azt hittem, hogy az első két ponton sikeresen túlvagyunk, és áttérhetünk a harmadikra; kiderült, hogy hiába volt minden addigi erőfeszítés és türelem: mivel egy olcsóbb internetes csomagra szertném cserélni a melévőt, ezt csak a lefelé-módosítási-ügyosztály tudja elintézni. „Kapcsolom a kollégát.”

No akkor kezdjük előről: Megtudhatnám a pontos címét? Anyja neve? Születési helye, ideje? Egy kis türelmét kérem.Akkor tehát ön ezt és ezt szeretné? Igen. Megtudhatnám miért? Elmondom, hogy nekem elég a 10 megás sebesség. Egy kis türelmét kérem.Köszönöm a türelmét, akkor most rögzíteni fogom az adatokat. Egy kis türelmét kérem. … Végül a tényállás ismertetése, elköszönés; az egész időben számszerűsítve mindösszesen 40 perc 3 másodperc.

A megújuló UPC

A digitális világot igyekszünk a magunk eszközeivel nyíltabbá, mindenki számára elérhetővé és egyszerűbbé tenni, azáltal, hogy szolgáltatásainkat, folyamatainkat, ügyfélkezelésünket leegyszerűsítjük, és segítjük ügyfeleinket az eligazodásban, a döntéseikben. Ennek a folyamatnak még csak az elején tartunk.

(forrás: www.upc.hu – kiemelés tőlem)

Bizony még csak nagyon az elején – de őszintén remélem, hogy egyszer majd elérünk a végéig!


,

Feliratkozás

Email értesítés az új bejegyzésekről:

200×200 km könyv

2013 tavaszától kezdődően több mint 8 éven át futottam és közben fotóztam. Ez volt a 200×200 km projektem első fele, melyből könyvet készítettem, amit letölthetsz PDF formátumban… További részletek →

6 hozzászólás a(z) “UPC telefonos ügyintézés” bejegyzéshez

  1. Dexter68 avatar
    Dexter68

    Esetleg ugyanezt a Homárra is!

  2. bjmatt avatar

    Nekem júniusig tart még a hűségnyilatkozatom velük, de már behúzták a Digikábelt ide a házba, úgyhogy ha sok rosszat nem hallok róluk, akkor bár szomorúan, de búcsút fogok venni a UPC-től. Ha esetleg a kedves blogolvasók közül valakinek vannak információi Diginet-ügyben, nagyon megköszönném a fejtágítást. (elég jó üzletnek tűnik elsőre, 3-4e forintért 10 megás drót)

    Zsolti, azért az milyen gyenge már, hogy az idézett UPC-s szövegben sehol sem szerepelnek, a “fiatalos”, “dinamikus” és “lendületes” szavak. Elképesztő, hogy idáig jutottunk. Ki lehet ezért a felelős…

  3. SlyZero avatar
    SlyZero

    Nekem a Digi TV-vel kapcsolatban vannak tapasztalataim. Remek dolog, ha az ember román nyelvet akar tanulni, mert a reklámok, a műsorok egy része, és a feliratos cuccok nagyrésze is azzal megy.

  4. hal avatar

    [re=5521]bjmatt[/re] Annyira leegyszerűsítették, hogy ezek már kimaradtak. :)

  5. http://codee47.myopenid.com/ avatar

    Sziasztok!
    Nekem Digi Net-em van! Valós 1,2 mb le és feltöltési sebességgel! Egy éve semmi gondom nincs vele, gyors és stabil! Előtte én is a UPC-nél voltam és lemondáskor én is végigjártam azt az utat amit Zsolt!

    Szomorú hogy itt tartunk! :(

  6. gombosné avatar
    gombosné

    Nekem volt elöfízetésem a UPC nél de mivel a hüségnyilatkozat lejárta előtt eladtam az ingatlanomat, az újba meg ők nem tudták biztosítani a vételt igy én úgy gondoltam nem az én hibámból meg szűnik a szerződésem. Na de ez nem igy van ám visszamenöleg az álltalam nem ismert igénybevett kedvezményeket ki kellene fizetnem ami joval több mintha végig fizettem volna a semmibe a szolgáltatást.
    Most már lassan biroságon lesz az úgy kiváncsi leszek, vagy megnyerem vagy nagyon sokat fizetek egy meg nem kapott szolgáltatásért!

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Create a website or blog at WordPress.com

%d blogger ezt szereti: