„Vilmos-Városalakítás” reklámfilm

Elég jól összerakta a Stáb Filmfactory.

Vilmos 2010 commercial
Director: Péter Bergendy
Director of Photography: Gyula Pados
Production company: Stáb Filmfactory
VFX: Digital Apes

Ha már szóba jött, beágyazom ezt a tavalyi Unicum-os filmet is – ami szerintem szintén jól sikerült:

Unicum 2009 commercial
Director: Péter Bergendy
Director of Photography: Gyula Pados
VFX: Vertigo Digital


, , ,

Feliratkozás

Email értesítés az új bejegyzésekről:

200×200 km könyv

2013 tavaszától kezdődően több mint 8 éven át futottam és közben fotóztam. Ez volt a 200×200 km projektem első fele, melyből könyvet készítettem, amit letölthetsz PDF formátumban… További részletek →

8 hozzászólás a(z) “„Vilmos-Városalakítás” reklámfilm” bejegyzéshez

  1. Dexter68 avatar
    Dexter68

    A film gyönyörű.
    Tényleg.
    Viszont pont az a bajom vele, mint az unicumos elődjével: arról a termékről szól, amit odatesznek a végére.
    Amikor először láttam, nem tudtam, hogy ital lesz, mosópor, intimbetét vagy bank…

  2. hal avatar

    Mert nem figyelsz eléggé. Már az elején ott van egy graffiti a falon, a túloldalon pedig egy Vilmos logós bolt. :) Amúgy értem, mire gondolsz, de ez engem nem zavar. Inkább a végéből végnék le pár másodpercet, mert az a jóarcos örömködés már sok.

    (Amúgy az Unicumos reklámban is ott figyel már a 7. másodpercben egy gömbszörp.)

  3. Dexter68 avatar
    Dexter68

    Szerény véleményem szerint a reklámfilm nem az a műfaj, ahol nekem kell figyelni és keresni, hogy miről is szól…

  4. Dexter68 avatar
    Dexter68

    Gondolkodtam rajta, hogy mi hiányzik (mert ugye fikázni könnyű… :o)), és pl. ha annyival kezdődik, hogy egy borostás faszi elégedett pofával nyel egyet, leteszi a poharat, rögtön sejtem, hogy mitől lehet ilyeneket hallucinálni és várom a megfejtést :o))) És csak max 2 másodpercet vesztettünk.

  5. macskafaraok avatar

    Szuper mindkettő, ténykérdés.

    TV-s és némi reklámos szemmel (nem fika):

    Unicum reklám OK, csak valahogy soha nem tudtam se előtt, se utána az Unicumot a sport dinamizmussal azonosítani Szerintem más sem, végül nem jött át, a share-t persze hozta, mert ilyenkor ’mindenki’ nézi , az unikom meg megy magától is.
    Az Andrássy –n a hajózós rész tényleg jó, kár hogy nem került a standard tv spot-ba bele, egyébként picit hosszú is lett, mármint a standard spot, röviden persze nem jön át még ennyire sem.

    A Vilmos kicsit szuper-optimista, olyan mint amik 5-10 éve mentek a CNN-en, és hasonló international channel-en. Tetszik, de valahogy túl dinamikus, nem is tudom, inkább valami mobiltelefonos friss fiatalos U26 dolog az egész, talán, talán, nehéz ez a Vilmos ügy, kb. mint a Hubertus, nehéz.

  6. hal avatar

    Egyetértek. Én csakis a kivitelezés miatt linkeltem, és arra értettem, hogy jól ösze van rakva.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Create a website or blog at WordPress.com

%d blogger ezt szereti: