2006. október 23.

Egy bácsi kétségbeesetten simította végig Gábor barátom arcát, és azt mondta: ne menjetek a Kossuth tér felé, szét fognak verni titeket! Ugyan már, ennyi embert?! És a hatalmas, békésen tüntető tömeg vonult tovább. Egészen addig, míg könnygáz gránátokkal, festékes vízzel, és gumilövedékkel kezdték lőni. Ekkor szakadtunk ki belőle, és jöttünk haza.

2006. október 23.

Ez életem legemlékezetesebb, és legszomorúbb napja. 1989. október 23-án a Magyar Köztársaság születésnapján elképzelhetetlennek tűnt (volna, ha egyáltalán eszembe jut ilyen), hogy 17 évvel később, az 1956-os forradalom 50. évfordulóján könnygáztól lesz könnyes a szemem; és egy ennyire erkölcstelen kormány betegesen hazug miniszterelnöke mond ünnepi beszédet a Parlamentben. De még tegnap sem gondoltam volna, hogy ilyen aljas tettekre képes a hatalom védelmében annak mocskos rendőrsége.

Itthon a tévét bekapcsolva, az m1-en a “A Szabadság fényei a Parlamentnél” című műsorban egy táncoslány lebeg egy nagy fehér lufira kötözve a díszfénybe öltöztetett Parlament előtt. Közben a belvárosban a rendőrök lövöldöznek, és válogatás nélkül ütik, rúgják a közéjük kerülő embereket.

A lényeg, hogy biztos nagyon szép volt a műsor a Parlamentnél, és nem is zavarhatta meg semmi, hiszen a rendőrség több száz méter sugarú körben lezárta a Kossuth teret (is). Akinek pedig van tévéje, az meg is nézhette – ha akarta…

2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.
2006. október 23.

,

Kaphatsz

e-mailt az új bejegyzésekről:

Adhatsz

pénzenergiát:

99 hozzászólás a(z) “2006. október 23.” bejegyzéshez

  1. suexID avatar

    Pártállástól és minden politikai felhangtól függetlenül írom, amit írok. Költői kérdések sora merül fel bennem:

    Miért kell az embereknek forradalom címszóval elcsúfítani az ’56-os megemlékezéseket évről-évre. Nem tudok olyan évet mondani, mikor az ünnepségek kapcsán ne lett volna füttykoncert, ordibálás, dobálás, komolyabb esemény. Szomorúnak tartom, hogy egy állami ünnepséget (függetlenül a kormányfő személyétől, és a többségben levő parlamenti párt múltjától) fütyüléssel és otromba bekiabálásokkal kell megzavarni. Nem, ezzel nem engem sértenek, sőt szerintem nem is mindenki Ferijét, hanem azoknak az embereknek az emlékét, akikről ennek az egész emlékezésnek szólnia kellene. Nem hiszem, hogy az ünnepség után 5 perccel nem tudtak volna fütyülni és a Himnusz alatt kussban lenni, illetve a “néma csend” alatt nem bekiabálni.

  2. hal avatar

    Szerintem egy állami ünnepséget nem lehet függetleníteni a hatalmat gyakorló kormánytól.

    Másrészt pedig 1956 célkitűzései nem valósultak meg maradéktalanul, ezért én nem hiszem hogy sérti az 56-os forradalomban részt vevő emberek emlékét, ha a mai gyalázatos „rezsim” (Bene László országos rendőrfőkapitányt idézve) iránti ellenszenvének valaki hangot ad. Szerintem az sokkal inkább sérthetné, ha nem így lenne.

  3. suexID avatar

    hal: nem arról van szó, hogy nem lehet szólni. Sőt, szerintem kell. De azért meghúzva egy határt, hogy meddig megyünk el. S szerintem az ünnepség után vagy előtt (de semmiképp sem közben) lett volna ennek helye.

  4. hal avatar

    Nem értem, hogy az ünnep alkalmából miért kellene azt mutatnunk, hogy minden rendben van, mikor nagyon nincs.

  5. suexID avatar

    Nem kell azt mutatni, mint ahogy más napokon se kell azt mutatni, ha baj van. Fel kell lépni annak érdekében, hogy változások történjenek, de mint ahogy mondtam, tiszteletben tartva azoknak az embereknek az emlékét, akik már nincsenek köztünk és akikra ma elméletileg emlékezünk. Mondok egy példát.

    Nekem nagyon szarul esne, ha valamelyik hozzátartozóm sírjánál próbálnék kicsit elmélázni a múlton és közben valaki pár sírral arrébb kiabálna és fütyülne. Szerintem fütyülhettek volna az ünnepség után is, és nem közben.

    Hangsúlyozom: nem azzal van a baj, hogy az MSZP a pofájába kapta, ami jár neki, hanem, hogy ezt egy ünnepség alatt.

  6. Misszió avatar
    Misszió

    A tüntetőknek fontosabbak a jelen eseményei, a pártharcok, mint az emlékek. Van aki nem a multban él. Persze azért némi tisztelet lehetne benn.
    Ahhoz meg kultúra.

  7. marton avatar

    Sikerült ismét lejáratnia magát Magyarországnak a fél világ előtt, ez történt. Többen a saját Himnuszunk alatt sem tudtak csendben maradni, utána pedig ezek regélnek a párhuzamokról meg a hazaszeretetől.

  8. cgi avatar
    cgi

    Az emlékezést elsősorban Gyurcsányék zavarják meg, többek között azzal, hogy az amúgy békés elvonuló tömeget könnygázzal és gumilövedékkel kezdik lőni. ’56 mégiscsak a demokráciáról szól, ami pedig itt történik, az diktatúrához közelít. Birka módjára állni és jó képet vágni hozzá… inkább ez lenne az emlékek elcsúfítása.

  9. suexID avatar

    Nem értitek mit mondok. Nem arról van szó, hogy a mai napon mindenki üljön be a sarokba és legyen csöndben. NEM! Arról van szó, hogyha hallod a Szózatot, vagy a Himnuszt, akkor nem fütyülsz, hanem megtiszteled a saját hazádat annyival, hogy csöndbe vagy. Utána felőlem egy egész zongorát is behajíthattak volna a térre, engem nem zavart volna, mert mindenki maga dönti el, hogy miként ad hangot a véleményének. És igen, egyetértek azokkal, akik szerint a jelen állapot tűrhetetlen.

  10. Sándor avatar
    Sándor

    Ami igazán felháborító, hogy ez az egész nem történne ha a megfelelő ember gyakorolna némi önkritikát és a nyugalom érdekében szépen lemondana. A fél világ meg tökéletesen tisztában van az ország helyzetével, nem az ország hanem a vezetői járatják le magukat a pofátlan hajbókolással.

  11. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    Veletek gyerekek csak annyi bajom van, hogy fogantatások pillanatában nem csúsztatok le a petéről, illetve születésetek pillanatában nem szakadt bele a fejetek édesanyátok hüvelyébe. Se kevesebb, se több. Röviden ennyi.

  12. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    Persze tisztelet a kivételnek…..

  13. hal avatar

    suexID: ha a Himnusz vagy a Szózat alatt fütyültek, azzal én sem értek egyet (erről nem tudtam) – a többit már leírtam, illetve cgi leírta: „Birka módjára állni és jó képet vágni hozzá inkább ez lenne az emlékek elcsúfítása.” A példádnál maradva, ha egy hozzátartozóm sírjánál állnék, és azért az ügyért kiabálnának és fütyülnének, amiért a hozzátartozóm meghalt, nekem inkább jólesne, mintsem zavarna.

    marton: levehetnéd már a szemellenződ! (Persze ha így jobban tetszik, amit látsz, és nem érdekel a valóság, akkor nem muszáj.)

  14. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    Zsolti a Zombinak beszélhetsz. Felesleges. Ր vezetékekre van kötve. Mátrixban él. Böfög, ha mondják neki és fingik, ha oldalba rúgják. A Zombi Pavlov kutyája.
    Ha megszólal a csengő dől a nyála és előbújik, ha mások kikaparják neki a gesztenyét. A Zombi egy formatált képződmény. Gyárilag kalibrált vekker.
    Egy felhúzott kakukkos óra.
    Szerintem a jelenlegi körülmények között nem lehett csodálatosabban emlékeztni, mint forradalmommal. Az akkori forradalmat is ilyen emberkék csinálták….
    Akkor ők is megkapták a csürhe jelzőt. De mi van most a történelemkönyvekeben??? Ugye?? A Zombi egy percemberke, egy égi tünemény.
    Egy múló rossz hányinger, amit az idő megold, felold.
    Tényleg skacok, Ti hol aszaltattátok budvás seggeteket tegnap?? Velneszben??
    Húúúúúúú, de kircsi!!!!!
    Zsolti Te meg ne idegesítsd magad mások hibája miatt. Ami tegnap történt az csak bemelegítés volt…. Ezt mindenki tudja. Csak a Zombi nem……..

  15. suexID avatar

    hal: Igen, természetesen így már érthetőbb a történet.

  16. suexID avatar

    Gábor: én személy szerint nem azokat ítélem el, akik képesek normálisan tüntetni. Ne felejtsd el, hogy az ’56-os forradalom alaphelyzete nem az volt, hogy az emberek kimentek az utcára követ dobálni. Meg kellett történnie bizonyos agresszív beavatkozásnak, hogy az emberek tankokra dobálják a molotov-szeretetcsomagokat. Gondolom te se szeretnéd, ha azonosítanának azokkal az emberekkel, akik a buli kedvéért mentek ki tegnap és már jó pár napja a tüntetésekre.

    Hidd el, ismerek pár embert, akit tényleg csak ez vonz. Azért járnak focimeccsre, kocsmába, tüntetésre és minden ilyen megmozdulásra, hogy legyen balhé, és igen, ezek csürhe. Akik békés szándékkal, a politika megváltoztatásának céljával mentek ki tüntetni, azokra ez a jelző nem illik, nem való. Ha a zsaruk a békés tüntetők közé basznak könnygázt, lövöldöznek közéjük, akkor válaszolni kell rá, de figyelni kell arra is, hogy a kormány keményen kihasználja a tüntetők radikális válaszlépéseit, hogy azokat mindenféle börtöntölteléknek állítsa be. És amint sikerül a közvéleményt meggyőzni erről, semmi jelentősége nem lesz az egésznek. Tehát a véleményem, így Zombiként az, hogy nem szabad puhánynak látszani és tűrni, hogy dobáljanak és állatként bánjanak velünk, de nem szabad átesni a ló túlsó oldalára. És szerintem részemről ennyit ehhez a témához (vagyis bejegyzéshez), mivel az álláspontunk sok helyen egyezik, csak valamiért elbeszélünk egymás mellett, én úgy érzem.

  17. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    Nagyon jól érzed. Örülök, hogy ezt írtad, mert erre van egy szerintem meggyőző és helytálló válaszom. A probléma az esetedben az IDEALIZMUS. Nem baszogatni szeretnélek, de Te csak feketében és fehérben akarod látni a világot.
    Akkor tisztázzuk: Azt írod, hogy ellenben a mostani helyzettel 56-ban nyomós okuk volt az embereknek az utcán köveket dobálniuk. Tudod nem csak akasztva, főbe lőve, vesét leverve, nyílt diktatúrás eszközökkel lehet embereket megfélemlíteni. Az könnyebb, mert akkor tudod, hogy kitől kell félned. Ismered az ellenséget. Van egy sokkal sötétebb diktatúra is, ezt én rejtett diktatúrának hívom. Mikor családok mennek tönkre, mikor a gazdák sorban kötik fel magukat, mikor menő a sterilizáltatás és nem születik elég gyermek. Mikor kivágnak a munkahelyedről, mert nem vagy politikailag korrekt és ellehetetlenítenek csak mert szereted a hazádat. Én ezt a fajta diktatúrát sokkal jobban utálom és sokkal jobban elítélem, mert ők úgy ölnek, hogy közben álarc van rajtuk. Ez is emberölés. Lehet, hogy közvetett, de az. Még valami. 56-ban azok az emberek nem köveket dobáltak, hanem az utcán AVH-sokat vertek halálra. Embert öltek. Szétmarcangolták őket a földön és leköpdösték, levizelték a tetemeiket. Kérlek gondolkodj józan paraszti ésszel. Te egy hófehér forradalomban hiszel. Olyan nincs!! Mindig lesznek olyan elemek, akik nem kívánatosak, ezt soha nem fogod tudni kezelni. Én személy szerint nem láttam olyan embereket, akik csak buliztak….. Akik agresszívabban viselkedtek azok dühből és felindultságból cselekedtek úgy, ahogy tették, nem heccből. Szerintem. Gondolj bele: A saját hazánkban, a saját ünnepünkön, a saját rendőrségünk, amit mi pénzelünk, gumilövedékekkel lő minket fejbe, amit szintén a mi pénzünkből vásároltak. Hát nem elképesztő. Csak azért mert van egy szarházi kormányunk. És a média persze asszisztál hozzá.
    Apám tegnap azt mondta: Ր emlékszik arra, hogy mennyi bűnöző rohangált akkoriban az utcákon fegyverrel a kezükben. Benne van a pakliban.
    És még valami, nem idevág: Kiszállt egy orosz katona a páncélosból és megkérdezte: Suez??? Nem, mondták, Magyarország. A ruszki elképedt ábrázattal nézett…..
    UI: A világon sosem volt szeplőtlen forradalom. Ostobaság. Csak az idő kifehérítette őket. Megszépült. Ennyi. 56 egy rémálom volt mindenkinek.

  18. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    Tök jó, hogy vannak itt olyan emberek, akiknek MISSZIÓja a hülyeség.

  19. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    UI2: Egyébként érdemes megnézni a Zsolti által készített képeket. Ezek az emberek szarrá lettek gránátozva!!! Nézzétek végig az arcokat! Rajta! Micsoda csürhe, ugye???

  20. alternaiv avatar
    alternaiv

    Én azt nem értem, miért kellett az Astoria-ra szervezni a Fidesz nagygyűlést? Számos, sokkal alkalmasabb helyszín lett volna rá. Sőt, ha figyeli valaki az elmúlt hetek eseményeit, akkor nem abban a háromszögben tartja meg a rendezvényét, ahol eddig is voltak zavargások. Vagy nem számít nekik a kilátogató emberek biztonsága? Vagy esetleg szándékos provokációról van szó? Vagy egyszerűen csak buták a szervezők? Mondjon valaki valami indokot, ami miatt csak az Astoria volt a megfelelő helyszín.

    1. Fakutya avatar
      Fakutya

      Ha máshova szervezték volna a megemlékezést, máshova szervezték volna a provokációt. máshol álltak volna a felfegyverzett rendőrök a vizágyúkkal órákig és ugyanúgy megvárták volna, mig vége az ünnepségnek és lehet támadni. Jézusom.

  21. vk avatar
    vk

    Éppen a Bajcsy-Zs. és az Arany János keresztesződédében jártunk amikor elkezdtek záporozni ránk a füstbombák. Bemenekültünk a metró megállóba ahol egy reszkető 14 éves forma görkoris kislánytól hallom az oszlop mögé bújva: -Ez eddigi életem legrosszabb napja.

  22. alternaiv avatar
    alternaiv

    Gábor: láttad azt a képet a TV-n, amikor a békés tüntető nénik és bácsik (sic!) elkezdték felszedni az odakészített díszkövezetet? Vagy ez is egy békés tüntetés eszköztára, mint a trágár bekiabálás, fütyülés egy magasztosnak szánt megemlékezés közben? Legalább a Himnusz alatt el tudott hallgatni a csöcselék.

  23. csaba avatar
    csaba

    vk: és szerinted a rendőrök tették ezt a legrosszabb nappá, vagy azok, akik az egyértelmű tiltás és felszólítás ellenére mindenképpen a Kossuth térre akartak menni, ahol félszáz erősen őrzött külföldi személy volt?

  24. Ludovique avatar
    Ludovique

    csaba: a Kossuth térről a “hely átvizsgálása” címszóval távozásra kérték föl az embereket, majd az egy nappal azelőtt megkötött egyezséget fölrúgva nem engedték vissza őket oda. Sokan, főleg vidékiek, otthagyták csomagjaikat, sátraikat, irataikat. Hiszen végülis rendőrök vizsgálják át a területet, nem megbízhatatlan tolvajok. Volt ezenkívül egy megállapodás, miszerint az átkutatást a tüntetők részéről egy ötfős csoport “felügyeli”. Az egyezséget megszegő rendőrség ezt sem hagyta.
    Az átfésült területen “fegyvereket” találtak: késeket, vasgolyókat és zokniba kötött faszenet. Vagyis: konyhakéseket, mivel konyhasátor is működött ott. Vasgolyókat, amik a petanque nevű játék tartozéka. zokniba kötött faszenet, amivel tüzet lehet gyújtani, grillezéshez. (Láttatok már faszenet? Szerintetek mennyi fér egy zokniba? tíz deka? Micsoda fegyver!)
    Ezt követően a külföldi sajtónak azt nyilatkozták, a téren “fegyverek garmadáját és puskaport” találtak.

    Gyurcsány szerint “egy agresszív kisebbség túszul ejtette Budapestet”. Igen. A rendőrség.

  25. xy avatar
    xy

    persze, ha én pl. szakács vagyok, akkor nyugodtan sétálhatok 2 nagy bárddal, mert az munkaeszköz.
    az egyezséget saját maguk a tüntetők rúgták fel, ráadásul erről még video felvétel is volt, leadták a hiradóban. ott hőzöngött a tömeg, hogy nem hagyjuk magunkat átvizsgálni. saját vezetőjüket lefújozták.
    szép kis népség…

    cs gáz és vipera, ez is kell egy jó magyaros gulyáshoz? csípőspaprika elfogyott??

  26. alternaiv avatar
    alternaiv

    Ludovique: öt az nem ötven. És a konyhakés az utcán már jó ideje fegyvernek számít. Sajnálom, vannak szabályok, amiket be kell tartani. De nehogy már ezt azoknak kelljen elmagyarázni, akiknek a liberalizmus az egyik legnagyobb szitokszó.

    Te grillezéshez a faszenet zokniban tartod? Akkor biztosan a molotov koktél is csak egy vicces pirotechnikai eszköz unalmas őszi esték hangulatának fokozásához. Gyerekeknek kellene árulni a sarki közértben…

  27. Petee avatar
    Petee

    Kérlek benneteket, hogy úgy olvassátok, hogy független vagyok, egyik oldallal sem szimpatizálok!

    Nagyon durva volt a helyzet, és sajnos a látszat ellenére nem lett jobb.
    Azzal kapcsolatban, hogy miért kellett “nagy gyűlést” rendezni a város közepén, nekem az a véleményem, hogy nem véletlen. Mint ahogy az sem, hogy a Kossuth térről elkergetett randalírozók (akik békésen, koktélokkal felszerelkezve szerettek volna ünnepelni a vendégek követlen közelében) elvegyültek a tömeggel.
    Erre marha jó mondani, hogy azért történt mindez, mert a szélsőségeseket ideterelte a rendőrség, a gyűlést szervező pártnak semmi köze hozzájuk. Árpád sávos zászlók pedig már a gyűlés alatt is ott voltak. Kérdezem, hogy kik voltak azok, akik ezeket a rendbontókat immár három hete minden este osztották az ésszel? Hogyan lehet elhatárolódni az egésztől? Ki és hogyan hazudik? A baj csak az, hogy a “hívek” olyan fejmosáson mentek keresztül, hogy nem látják a fától az erdőt.
    A történtek hatására a fidesz vezetése titkos helyszínre vonult. Ez után nyilatkoztak. Mikor feltették nekik a kérdést, hogy elítélik-e a történteket, kitérő választ adtak. NEM VÁLASZOLTAK!
    Tehát meghagyták a lehetőségét annak, hogy másnap reggel a történtek eredménye függvényében foglaljanak állást az általuk felbújtott tömeg támogatásával kapcsolatban. Tehát, ha valami neadjIsten’ összejött volna a randalírozóknak, akkor teljes mellszélességgel mögéjük állt volna. Így még mindig a kivárnak és kommunistáznak. Pedig ő is közöttük nőtt fel, politizált, stb.. Egy ismerősöm az évfolyamtársa volt, jól ismerte (együtt ittak) és mesélte, hogy neki mindegy lett volna, hogy hol, csak politizálni akart. Úgy alakult, hogy fidesz lett belőle, de mszmp lett volna, ha néhány évvel korábban születik.

    Úgy gondolom, hogy a mai politikai “elit” mind egy tőről fakad, és ezen nem tudunk változtatni. Mindenkinek, vagy legalább a rokonságnak kapcsolata volt azzal a rendszerrel. Tudjuk azt is, hogy mindét nagy párt számos taggal büszkélkedik az elmúlt rendszerből.. Ezzel meg kell tanulnunk együtt élni, el kell fogadnunk a történelmünket! Ahogy telik az idő (már 17 év eltelt azóta), egyre jobban távolodunk. Itt a fejekben kell rendet rakni, előre kell tekinteni, terveket kell készíteni és párttól függetlenül végigvinni őket, mint például Írországban. Ott ennél súlyosabb ellentét van és mégis meg tudtak egyezni. Ez nálunk miért nem akaródzik?

  28. 56 avatar
    56

    Gyurcsány geci takarodj!
    Addig amíg nem késő.

  29. Ibolya avatar
    Ibolya

    Kedves Hal! Érdekes a világ, ugye mennyit jelent a tapasztalás? Addig nehéz megtanulni úszni, ameddig csak bíztatjuk a versenyzőket! Mi az, hogy terror forradalom? Most Mi van, és MIÉRT? Be akarják iktatni az árpádsávos zászlót, kopogtatónak akarják használni a macskakövet? Senki sem hazudott, lázasan dolgozott a kormány, ugrásra kész a pannon puma. Tudjátok vannak olyan helyzetek, amikor egy nép nagy rétegét kivéreztetik, jogszabályokkal megfosztják ÚJBÓL mindenüktől és sorolhatnám. Mit gondoltok hány embernek kellene könyvet vennie, színházba járnia, vagy csak jó érzéssel dolgoznia, mert megbecsülik, mert van értelme annak a sok szenvedésnek, amit rámérnek olyan emberek, akik az agymosáson, elferdítésen, ördögi játszmákon kívül semmivel sem törődnek! Itt senkit sem akarok nevesíteni, hiszen értelmes emberekről van szó, de a többség a felszínnel, a TV kommentárokkal törődik kizárólag. Én olvastam a konvergencia programot, ajánlom sok embernek! Mindjárt érthetőbbé válnak az események. Ne is jöjjön senki azzal, hogy a tüntetők olvasták-e? 99%-ban biztosan nem. DE ÉRZIK!!!!. Még egyet: jók a képek! Nekem, laikusnak, bár tanultam művészettörténetet, profinak tűnik egy-két, na jó több felvétel is! Üdv: Ibolya

  30. kohaku avatar
    kohaku

    Szerintem 56-ra az sértő, hogy GyF nép nélkül ünnepelte meg a népfelkelést, merthát a Kossuth térre nem lehetett menni.

  31. marton avatar

    Sándor: Az baszna be a demokráciának, ha párezer vandál és 20-30 ezer tüntető miatt lemondatnák a miniszterelnököt.. (a számok terén nem vagyok biztos, javítsatok ki bátran, ha gondoljátok)

  32. ELLENFORRADALOM avatar
    ELLENFORRADALOM

    Szerintem ez a Magyaság legynagyobb szégyene. Mármint 1956 jobboldal általi vérbefojtása, ill. a tegnapi napi rendbontás.

    A békés felvonulás (legyen bármekkora is a tömeg) jogellenes, ha az nincs annak rendje és módja szerint bejelentve. Szóval, aki azt hitte, hogy ez nem törvényellenes, azok olvassák el a törvényt, mielőtt csatlakoznak bárkihez is.

    A jelenlegi helyzetet egyértelműen a szélsőjobboldal és a velük egy húron pendülő OV gerjeszti az FMPP-vel együtt. Ezek az emberek méltatlanná váltak az áltauk betöltött összes (választott) tisztségre.

    Addig nem lesz rend, ameddig az OV és és bandája be nem fejezi az ország szándékos rombolását.

    Én egy pártoktól független, bérből és fizetésből élő állampolgár vagyok. Igyekszem mindkét odal által felhozott érveket és ellenérveket feldolgozni magamban.

    Nem érdekel egyik párt hatalmi vagy gazdasági törekvése sem. Én békében akarok élni!

    Ez alapján írtam le a véleményemet, és bizonyára nem vagyok egyedül.

  33. raul avatar
    raul

    én sajnos nem vagyok otthon..de információm va elég..

    ..és szerintem ez az egész csak egyszerűen:

    SZOMORÚ..NAGYON SZOMORÚ

  34. kEndE avatar
    kEndE

    Egyáltalán valamelyikőtök is ott volt … ?!!!!

  35. hal avatar

    http://www.hirtv.hu/?tPath=/view/videoview&videoview_id=3775
    http://www.hirtv.hu/?tPath=/view/videoview&videoview_id=3776

    Én azon csodálkozom, hogy vannak, akiket a történtek (lásd fenti linkek) egyáltalán nem zavarnak.

    Nem érdekes, hogy a „rendőrök” válogatás nélkül, indokolatlan brutalitással vernek embereket (saját lakása előtti kapualjban a hazatérni kívánót, békítő szándékkal fellépő papot, arra sétáló turistát, vagy bárkit, aki a kezük közé került). Sőt nagyonis helyes, hogy így történt, a legjobb lett volna legéppuskázni mindenkit.

    Nem érdekes, hogy Gergényi is hazudik, és még büszke is a tettére, hiszen csak azt teszi, amit a miniszterelnök. És különben is Orbán is hazudott, és miatta van ez az egész.

    Nem érdekes, hogy ezermilliárdokat csalnak el, és hogy rajtad meg rajtam akarják behajtani – miközben a nagyvállalatokat, külföldi befektetőket extra profithoz juttatják. A fontos az, hogy a tegnap este történtek 200 milliós kárt okoztak, és hogy nem nő a Kossuth téren a fű.

    És mosolyogva, cinikusan hazudnak a képedbe továbbra is, mert van okuk az örömre, hiszen vannak, akikkel mindezt meg lehet etetni, és magyart a magyar ellen lehet uszítani. A LEGSZOMORÚBB SZÁMOMRA EZ.

  36. Ibolya avatar
    Ibolya

    OK! Ibolya

  37. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    Raul én veled ellenben ITTHON vagyok és talán megengeded, hogy nekem is legyen információm… és szerintem ez az egész egyszerűen felemelő, csodálatos és cseppet sem szégyenletes.

  38. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    Bocsánat, de ezt elfelejtettem: A fű az egy dolog, de most a virágokat is megtaposták…. A VIRÁGOKAT. ISTENEM micsoda szégyen!!! Megint kijött a befőtt a spájzból…. Kérdés, hogy most a nagyi hagyja-e magát eltenni télire.
    Remélem nem.

  39. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    Kedves Marton!
    Arról minket soha nem fog meggyőzni, hogy a szar aranyból van. Tudom, hogy a Megyó-Bokros-Fletó trió a nyerő az Ön számára, de sajna mi ebből a korszakunkból kinőttünk. Olyannyira, hogy soha nem is voltunk benne.
    Én ott voltam….Zsolti is. Nem kell nekünk elmagyarázni, hogy mit gondoljunk arról, amit a saját bőrünkön tapasztaltunk meg. Így érthető???

  40. Karácsonyi Gábor avatar
    Karácsonyi Gábor

    Na má megen én… Szenilis vagyok vagy mi……. Szóval szerettem volna üzenni a rendőröknek, csak hát kiment a fejemből….
    Szóval kedves elcsigázott, emberies, melegszívű, segítőkész, megfáradt honfitársaim!! Úgy készüljetek, hogy a csizmáitoknak legyen hely az utcai ablakok párkányain. A Télapót sajna ti az utcán fogjátok megvárni. Meg hát ugye valószínűleg a Jézuska is az utcán fog rátok lelni. Szegénykéim. De ne csüggedjetek, nem fog fájni. Cseppet sem!!!!! Kívánok nektek jégesőt, zúzmarát, ónos esőt, 1 méteres havat, villámlást, felhőszakadást és megannyi ciklont az őszi és téli hónapokra!!! Na meg Karácsonyra egy hatalmas virgácsot. Szarból.

  41. Ákos avatar
    Ákos

    Kovács Péter ezúton üzeni, hogy reméli a rendőrbácsik a pisos szemű, fehér színű tapsi hapsik felbukkanásakor is még kint lesznek az utcán. Gondolom a Húsvétra gondolt. A lényeg, hogy kitartás Kedves Karhatalmista Gecik. Nem fog fájni.

  42. alternaiv avatar
    alternaiv

    HAL: Véleménnyel nehéz vitatkozni, és úgy is, ha nem jelölöd meg a forrásaidat. Az idézett HírTV-s kommentárok erős csúsztatásokkal vannak tele, vagy nem ebben az Európában élők szerkesztették őket. Ugyanis, az ilyen jellegű összecsapások randalírozók és rendőrök között nem csak Latin-Amerikára jellemzők, ahogy azt ott állítják. Vagy Párizs, Lyon és Prága valahol a karibi térségben keresendő?!

    De nézzük az eseményeket sorrendben, forrásul használjuk a HírTV-t és az Indexet, ahol szinte percről percre követték az eseményeket.
    ——————
    15.10 (HírTV) – Elindult a tömeg a Corvin közből

    15 órakor, az ünnepi megemlékezés befejezése után elindult a tömeg a Corvin közből. A hírTV helyszínen tartózkodó tudósítójának tájékoztatása szerint többen az Astoria felé tartanak, a Fidesz megemlékezésére igyekeznek.

    A rendőrség nagy erőkkel képviseltette magát a Corvin köznél, maszkos, rohamsisakos, golyóálló mellényes egyenruhások állnak a környező utcákban, de egyelőre a helyükön maradtak, nem indultak a tömeggel együtt.
    —————
    15.54 (HírTV) – Elfoglaltak egy buszt a tüntetők, könnygázt vetett be a rendőrség

    Könnygázt vetettek be a rendőrök a budapesti Alkotmány ucánál hétfő délután fél négy körül, és felszólították az ott összegyűlt embereket, hogy hagyják el a helyszínt.

    Többen ugyanis megpróbáltak bejutni a Kossuth térre, ahol eredetileg a tüntetők megemlékezést és nagygyűlést szerettek volna tartani. A rendőrség azonban senkit nem enged a térre, amióta hajnalban kiszorították onnan a demonstrálókat.

    A tüntetők tudósítónk szerint egy buszt is elfoglaltak, ekkor vetette be a rendőrség könnygázt és vízágyút is.

    [Comment: nem tudom, de én nem nevezném azt a tüntetőt békésnek, aki kordont dönt, majd buszt foglal el. Ezek után meg csodálkozik, hogy könnygáz a válasz.]
    —————-
    16.06 (Index) – A Fidesz elkezdte a nagygyűlését

    Megkezdődött a Fidesz nagygyűlése, miközben a Bajcsy-Zsilinszky úton rendőrök és tüntetők csatáznak. Wilfried Martens, az Európai Néppárt elnöke szól először a több ezer fős tömeghez. Nagy taps fogadta, amikor kijelentette: 56-ban ő is tüntetett a magyar forradalomért.

    [Comment: ekkor már az Alkotmány utcából kiszorították a békés (eh, eh) tüntetőket, könygáz is volt, gumilövedék is csattant. El lehetne gondolkodni azon, hogy mekkora felelőtlenség a randalírozók közvetlen közelében megtartani egy naggyűlést.]
    ——————
    17.06 (Index) – Barikád a Bajcsyn, a rendőrök erőt gyűjtenek

    A Deák téren éppen nyugalom van, a tüntetők kiabálnak, a rendőrök erőt gyűjtenek, újabb százfős osztag csatlakozott a nagyjából ötszáz fős sorfalhoz. A demonstrálók egész stabil barikádot emeltek a Bajcsy-Zsilinszky úton a Paulay Ede utca és az Anker köz között.
    ——————-
    17.12 (HírTV) – Figyelmeztető lövések az Andrássy úton

    Figyelmeztető lövéseket adtak le a rendőrök hétfőn Budapesten, az Andrássy út és a Bajzsy-Zsilinszky út sarkán összegyűlt tüntetők felé – jelentette az MTI tudósítója a helyszínről, aki kétféle hüvelyt talált: az egyik géppisztolyból származó vaktöltényé, a másik sörétes puskába való 12-es riasztó lövedéké.
    ———————
    17.34 (Index) – Kétségbeesett fideszes szervezők

    Körülbelül 300 méter lehet a Fidesz-nagygyűlés és az Erzsébet térre terelt tömeg között. Az emberek ide-oda sétálnak, felettük helikopter köröz, emiatt nem sokat hallani az éppen szónokló Orbán szavaiból. A fideszes szervezők kétségbeesetten próbálják arra kérni az embereket, hogy saját biztonságuk érdekében ne menjenek az oszlatás alatt álló tömeg felé.

    [Comment: mégis odamentek]
    ———————
    18.36 (HírTV) – Több súlyos sérültje is van az oszlatásnak

    Több embert gumilövedékkel lőttek meg a rendőrök, köztük járókelőket is. Fél hatkor már 5-10 másodpercenként lőttek ki könnygázgránátot, illetve gumilövedékeket az egyenruhások.

    Egyik helyszíni tudósítónk beszélt egy olyan férfival, akit akkor találtak el, amikor kilépett a Deák téri metróállomásról, amelyet nem zártak le a Fidesz megemlékezése alatt. Tudósítónk azt is elmondta, hogy a Deák tér közelében raklapszámra hagytak ott díszköveket a munkások.

    Hat órakor a rendőrök a Deák és a Madách térről kiszorították a tüntetőket. Folyamatosan lőtték őket könnygázzal, vízágyúval és gumilövedékkel. A tömeget lovas rendőrök rohama szorította ki a térről. Mindenki arra menekült, amerre tudott, a szűk utcákon futottak az emberek.

    A tüntetők „elkötöttek” két második világháborús tankot is az Erzsébet térről. Az egyiket a demonstrálók tolták maguk előtt, a másikba valaki beleült, és vezette.

    Hat óra után a Dohány utcánál voltak összecsapások, a rendőrök állítólag paprikagázt vetettek be, amely rendkívül csípi a szemet, az ott lévők alig tudtak levegőt venni. A helyszínen lévő tudósítónk szerint fejmagasságban repültek a lövedékek.

    A Fidesz nagygyűlésről távozók is súlyos helyzetbe kerültek, miután békésen hazaindultak, ám a rendőrök a nyugdíjasokat és fiatalokat is verni kezdték.

    [Comment: igen, azt gondolom, hogy ha rendőri túlkapások vannak, azokat ki kell vizsgálni. Ugyanakkor azért volt előzménye a dolognak, a fentiekből kiderül, hogy nem a rendőrök rontottak rá a békés tömegre, a zavargók kezdték el hergelni őket. És azért azt is meggondolnám, mennyire békés az a tüntető, aki tankkal ront bele a tömegbe. Nem a rendőrökbe, hanem az ott állókba. Ha megnézed a videót, nem rajta múlott, hogy nem ütött el senkit.]
    ———————–
    19.26 (HírTV) – Fidesz: Gyurcsány szüntesse be a rendőri erőszakot

    Fidesz elítéli a 16 éve példátlan rendőri erőszakot, ami egy realitásérzékét vesztett miniszterelnök hatalomhoz való ragaszkodásának újabb jele – mondta Deutsch Tamás fideszes parlamenti képviselő hétfői, rendkívüli sajtótájékoztatóján.

    „Így ünnepelte az 1956-os forradalom ötvenedik évfordulóját Gyurcsány Ferenc” – mutatott fel egy kilőtt könnygázgránát-hüvelyt. Jelezte, a Fidesz-frakció elnöksége kedden ülést tart, és minden lehetséges parlamenti eszközt igénybe vesznek, hogy megtalálják a példátlan rendőri brutalitás felelősét. Felszólították a miniszterelnököt, hogy azonnal szüntesse be a rendőri erőszakot, és nevezze meg a felelősöket.
    ———————
    20.15 (HírTV) – Harc és megemlékezés 19.56-kor

    Az Astoriánál a rendőrség kettéválasztotta a tömeget majd röviddel 8 óra előtt könnygázzal kezdte lőni az összegyűlteket akik a Blaha Lujza tér irányába menekültek.

    Ezzel egyidőben 19.56-kor megkezdődött a Felvonulási téren az 56-os emlékmű avatása. A megemlékezésen füttyszóval fogadák Gyurcsány Ferencet, Sólyom László biztosnági okokból nem jelent meg.

    [Comment: a Fidesz gyűlésnek fél nyolckor már rég vége, hiszen sajtotájékoztatót is tartottak gyorsan. Az Astoriánál az oszlatás nyolckor kezdődik meg, a Fidesz közel egy órával korábban már tudja, hogy példátlan brutalitással verik szét a békés tüntetőket. Vagy nagyon rosszak az informátoraik, vagy készültek, hiszen a Fidesz nagygyűlés helyszínén nem volt oszlatás, olyan helyszíneken vonultak fel a rendőri erők, ahol nem volt engedélyezett tüntetés.]

    Sajnálom azt, akit véletlenül eltaláltak a rendőrök. Van ugyanakkor egy magyar mondás: aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók. Nem hiszem, hogy ne lett volna lehetőség időben elmenni, nem hiszem, hogy ne kellett volna a szónokoknak figyelmeztetni a jelenlévőket és adott esetben beszüntetni a nagygyűlést és békés távozára felszólítani az ott lévőket.

  43. alternaiv avatar
    alternaiv

    Magyar Helsinki Bizottság:

    “KÖZLEMÉNY
    2006. október 24.

    A Magyar Helsinki Bizottság álláspontja szerint az október 23-án Budapesten előre be nem jelentett helyszíneken csoportosuló, illetve erőszakos cselekményeket elkövető személyek nem a törvényes keretek között éltek gyülekezési jogukkal, így az ilyen csoportok feloszlatására irányuló rendőri intézkedések elrendelése jogszerű volt.

    A gyülekezési joggal való súlyos visszaélés kellő jogalapot biztosított arra, hogy a rendőrség a törvény adta kényszerítő eszközöket igénybe véve, határozottan fellépjen a közrend helyreállításának érdekében. Ez az adott helyzetben a rendőrségnek nem csak joga, hanem kötelezettsége volt.

    Mindemellett továbbra is elengedhetetlennek tartjuk, hogy a rendőri vezetés az egyedi panaszok és a nyilvánosságra került, aránytalan rendőri intézkedésekre utaló felvételek alapján kiterjedt, részrehajlás nélküli vizsgálatot folytasson le.”

  44. Gábor avatar
    Gábor

    Az a baj, hogy jöhettek nekem a sok idézettel, meg magyarázattal. Én ott voltam.
    És mivel ott voltam, nekem nem kell, hogy a média megmondja mit gondoljak. Érthető??
    Ami pedig a Helsinki lószart illeti: Úgy látom nem értitek a lényeget. El szerettünk volna jutni a Kossuth-térre MEGEMLÉKEZNI. A rendőrök lezárták az utat. Miért??
    Nem sétálhatok szabadon Magyarországon?? Milyen jogon nem juthatok el A-ból B-be?? He?? Ez a lényeg. Sokak ettől bepöccentek és elszabadult a pokol. Ennyi.
    A fogyatékosoknak ajánlom hírforrásul továbbra is a kereskedelmi csatornákat, az ATV kanálisát , az indexet és a Hír TV-t. Pótagy gyanánt……

  45. alternaiv avatar
    alternaiv

    Gábor: van egy elfogadott gyülekezési törvény, ami alapján nem tehetsz meg akármit. Ez tetszik, nem tetszik, így van. Ugyanez a törvény kötelezi a rendőrséget a rend fenntartására. Ez téged is véd, mert nem hiszem, hogy örülnél annak, ha mondjuk a tüntető tömeg felgújtaná az autódat, mert az éppen útban volt és nem mehetett A pontból B pontba.

    Az, hogy nem ismered a Helsinki Bizottságot, téged minősít. Nem magyarázom el neked, mi is ez a szervezet, mert hiszen te csupán a megtapasztalt valóságot fogadod el igazságnak, a nem empirikus úton elérhető megismerés számodra irreleváns. Sajnálom, hogy ennyire műveletlen vagy, én ugyanakkor továbbra is hagyatkozok olyan pótagyakra, mint a könyvek, a több ezer éves emberi kultúra, és mások véleménye, ugyanis kishitű lévén nem hiszem, hogy én vagyok az egyedüli igazság birtokában.

  46. Gábor avatar
    Gábor

    Ez nagyon tetszik: Az empirikus úton elérhető megismerés számodra irreleváns.
    Nevetséges. Ne adj olyan dolgokat a számba, amiket nem mondtam. Légy szíves.
    Sajnálom, hogy nálad ugyanolyan minőséget képvisel mondjuk egy Szabó Dezső könyv, mint egy Index fekália. Tudom, nálad Nietzsche egyenlő Tamás Gáspár Miklóssal. Kertész Imre pedig Tolsztojjal. Van ilyen. Kérdés kinek a szégyene??

  47. Gábor avatar
    Gábor

    UI: Azt írod nem ismerem a Helsinki bizottságot… Miből gondolod?? Toltunk együtt bányában csillét, hogy így ismersz. Az a helyzet, hogy azért írtam, hogy lószar Helsinki bizottság, mert ismerem. Különben nem írnék ilyet. Ugyanolyan lószar, mint az EU. Húúúha…….

  48. Gábor avatar
    Gábor

    Művelődj magyar!!! Ez nélkül nincs élet!! Ez nem más, mint a HELSINKI BIZOTTSÁG TÖRTÉNETE:

    A MAGYAR HELSINKI BIZOTTSÁGRÓL

    Előzmények

    A Helsinki mozgalom a Helsinki Záróokmány (1975) aláírása után bontakozott ki a Szovjetunióban: a Moszkvai Helsinki Csoport 1976-ban azzal a céllal jött létre, hogy nyomon kövesse, illetve számon kérje a szovjet kormányon a Záróokmányban foglalt jogok érvényesülését. A csoport tagjait, Jurij Orlovot, Ludmilla Alekszejevát, és társaikat bebörtönözték, majd az ország elhagyására kényszerítették. Kezdeményezésük nyomán 1978-ban az Egyesült Államokban alakult meg a Helsinki Watch (Helsinki Jogőr), amely valamennyi aláíró országban (európai országok, USA, Kanada) figyelemmel kísérte az emberi jogok érvényesülését. Ezt követően sorra alakultak a Helsinki bizottságok Nyugat-Európában, majd Kelet- és Közép-Európa, illetve a volt Szovjetunió országaiban. Az Emberi Jogok Nemzetközi Helsinki Szövetsége 1983-ban kezdte meg működését Bécsben.

  49. alternaiv avatar
    alternaiv

    Gábor: miből gondolod, hogy nálam Nietzsche egyenlő TGM-mel? A megismerésről alkotott véleményedett arra megjegyzésedre alapozom, hogy te tudod mi történt 23-án este a városban, hiszen ott voltál. Azaz a valóság egy kis szeletét megismerve látod az egészet, holott én ezt kétlem. Nyitott vagyok bármiféle vélemény cserére, vitára, de ahhoz, hogy alapja legyen egy ilyesminek, kellenek közös pontok. Az Indexet és HírTV-t azért hoztam fel, mert ilyennek gondoltam – most nem ezek hitelességéről beszélünk, ne felejtsd el. De játszuk el, hogy most ez a hiteles hírforrás te vagy. Kezdjük az Alkotmány utcánál, mert ha jól veszem ki a szavaidból, te ott voltál. Szóval, hogy is történt ez az egész?

  50. alternaiv avatar
    alternaiv

    Gábor: miről szól ez az idemásolt idézet? Vagy fennakadtál a Szovjetúnió említésénél? Ez a probléma? Azt tudod, hogy az 56-os forradalom a kommunista Magyarországon zajlott? A környezet nem minden esetben minősíti a tényeket.

  51. Gábor avatar
    Gábor

    Nagyon egyszerűen. Sajnos(?) nem ismerem Budapestet közelről. Az a baj, hogy bele fáradtam. Most fogalmazást vársz… Elbeszélést, leírást….. csak a számat tépném….
    Elbeszélünk egymás mellett. Az előbb válaszoltam. Nem érted. Akkor minek ez az egész?
    Azt írtad, hogy műveletlen vagyok…. Pedig rengeteget olvasok. Azt írtam pótagy:
    világosan kifejtettem, hogy a kereskedelmi tévékre és stb…lsd fent gondoltam. Erre Te egy szintre emeled a hírforrásaidat a könyvekkel… Nem szép dolog.
    Folyamatosn a hírforrásaidat emlegeted. Én is nézek tévét és látom, hogy mindenki HAZUDIK. MINDENKI. ÉRTED???? Tehát akkor mégegyszer: A hírforrás ez esetben én vagyok…. Ha ez érthető, akkor tőlem tovább léphetünk…
    Tehát??

  52. Gábor avatar
    Gábor

    UI: A fizetett balhézókat mindig FIDESZES túlzásnak véltem. Most láttam, hogy létezik. Félelmetes volt. Bizonyítékom nincs, de láttam, amit láttam és tudtam olvasni a sorok között.
    megj: Nem vagyok fideszes.

  53. Gábor avatar
    Gábor

    Zsolti!
    Emlékszel azokra a figurákra, akik megjelentek a Corvin-köznél? Még Te mondtad, hogy kik ezek, mit keresnek itt?? Terepszínű gatyában voltak, fekete kabátban és maszk is volt náluk. Mindegyikük megtermett képződmény volt.
    Emlékszel??

  54. alternaiv avatar
    alternaiv

    Gábor: azt írtam, hogy legyél te a hírforrás. Sajnos, valamit el kell fogadni annak, a HírTV-t és az Indexet (egyiket sem szeretem, tartom mérvadónak, de azért az élő egyenes adásban nehéz csalni) azért válaszottam ki, hogy legyenek ezek a pontok azok, amiket elfogadunk origonak. Egyből kettőt javasoltam, merthát a palettán ezek nem éppen egymás mellett vannak, de nem is szélsőségesek, mint mondjuk a kuruc.info.

    Nem leírást várok, mondjuk olyan kiejelentéseket, hogy a tömeg valóban nem provokálta a rendőröket, valóban nem döntöttétek fel a kordont, hanem ők támadtak rátok. Vagy nem így volt, de olyan brutálisan szétverték az egészet, hogy mindenki vérző fejjel szaladt egészen hazáig.

    Ne érts félre, nem hiszem, hogy nem szörnyű egy ilyen esetben a látvány, főleg ha eddig csak tévéből láttál hasonlót. Egy utcai verekedés is megdöbbentően brutális, ha addig csak Chuck Norris filmeket láttál. Minden bizonnyal még a hatása alatt vagy az eseményeknek, de ha objektív elbánást vársz, akkor prbálj meg te is objektív lenni. Vagy akkor fogadd el azt, hogy a rendőr sem az és neki is tele van a töke a hülyegyerekekkel (nem véleményt fogalmazok meg, túlzok, más szemszögéből próbálom láttatni a dolgot), akik üvöltöznek, kővel dobálóznak és már itt áll 4-6-16 órája, ahelyett, hogy otthon lenne a családjával. Akkor fogadd el, hogy ő is odavág, ha azt látja, molotov koktélt dobnak feléje.

    Ha úgy volt, hogy szépen betartottátok a gyülekezési és kapcsolódó törvényeket, de a rendőrök mégis, jogtalanul eljártak ellenetek, akkor azt is mond el.

    A fizetett provokátorokkal az a nehéz, hogy nem tudhatod ki küldte oda őket. Lehetett a kormány, az ellenzék, de a szlovákok is, vagy éppen a grönldani szabadkőműves páholy. Azt gondolom, többek közt azért nem kell elmenni tömegtüntetésekre, mert az ember nem tudhatja éppen kinek a játékszerévé válik. Az ember tömegben sokkal könnyebben befolyásolható, mint egyénként.

  55. hal avatar

    Bocs, de este tudok csak részletesen reagálni, mert baromi sok elintézendő összejött a munkahelyemen. Röviden Gábornak: igen, persze hogy emlékszem.

  56. Gábor avatar
    Gábor

    Nem hinném, hogy szabadkőművesek voltak…. Inkább Moszadosok…:-)
    Jó, leírom…. Holnap. Van még munkám, meg az idegrendszerem sem a régi….
    Holnap délelőtt felrakom az élménybeszámolót…. Ígérem.

  57. Gábor avatar
    Gábor

    Már azt hittem cserben hagysz ennyi ember előtt… Akkor azt is tudod, hogy az egyikük volt az aki elkapott mielőtt elmentetek volna haza. Azt hiszem még meg is
    kérdeztetd, hogy mit akart tőlem… Folyt. holnap…..

  58. libsi gecik takarodó. avatar
    libsi gecik takarodó.

    tornado clonshit, te fasszopó majom.

  59. hal avatar

    alternaiv (10:17):

    A forrásaimat nem tudom megjelölni, mert nem szoktam feljegyezni, mit hol hallok, olvasok. A lényeg, hogy a hallottak, olvasottak és tapasztaltak alapján összeáll egy kép – ami természetesen nem biztos, hogy a színtiszta igazságot tükrözi, de azt azért hiszem, hogy többnyire így van.

    Mikor a bejegyzésemben békés tüntetőket említettem, akkor azokra gondoltam, akiknek a társaságában én is ott voltam. A sok ezres tömeg elején nem tudom, hogy mi történt, mi váltotta ki ezeket az aljas rendőri intézkedéseket, de akár azt is el tudom képzelni, hogy provokálták őket (esetleg beépített fizetett provokátorok, vagy akár primitív, csak a balhét kereső csőcselék), és jogosan kezdték el oszlatni a tömeget.

    DE túl azon, hogy nem értem (vagyis nem igazán tudom elfogadni), hogy egy spontán tüntetés törvénytelen (tudom, nem vagyok eurokonform, de ezt vállalom – erre még visszatérek a végén); vérlázítónak tartom, hogy egyesek arányosnak és szakszerűnek tartják azokat az intézkedéseket, melyek során ok nélkül ütnek, vernek, rúgnak mindenkit, aki eléjük kerül, és fejmagasságban lövik az emberekre a gránátokat és gumilövedékeket. Persze, tudom, nem kellett volna arra járni, ahogy egy halálragázolt kutyának sem kellett volna éppen akkor ott lennie. És hát ugye szegény rendőröknek eldurran az agya, mert akkora a feszültség bennük. És biztos vannak köztük Rambó filmeken szocializálódott példányok is. És maszkban (felismerhetetlenül), sisakban, pajzzsal, fegyverrel, gumibottal, viperával, sokkal többet megenged magának az „ember”. És az is lehet, hogy parancsba kapták, ne kíméljenek senkit. Akárhogyis, számomra a legbutább rendőrt dobáló huligán is ezerszer többet ér, mint az a rendőr-szardarab, aki védtelen, a támadásra semmilyen okot nem adó embereket ütlegel, és efféle „szakszerűséggel” jár el.

    És ne felejtsük el a legfontosabbat: MIÉRT alakulhatott ez így? Ha rövid akarok lenni (és most már elég fáradt vagyok ahhoz, hogy akarjak rövid lenni), akkor azért, mert Magyarország vezetői (és az őket szolgáló média) HÜLYÉNEK NÉZI AZ EMBEREKET, akiken parazita módjára élősködnek.

    Végül itt térek vissza arra, ami a spontán tüntetések kapcsán jutott eszembe, és ami miatt nem tudom elfogadni törvénytelenségét: olyan ez, mintha hirtelen valami nagyon felidegesítene, legszívesebben káromkodnék egy nagyot, de nem tehetem, mert előbb írásban kérvényeznem kell.

  60. Bartalus szilárd avatar
    Bartalus szilárd

    egy pár dolgot szeretnék tisztázni a hétfővel kapcsolatban.
    Volt egy csoport akiknek engedélyük volt a kossuth téri gyülekezésre. Őket hétfő hajnalban elzavarták onnan. A teret lezárták. Ezek az emberek hétfőn napközben az alkotmány utcában gyülekeztek mivel a jogosan nekik járó helyet a rendőrség lezárta. Jogtalan gyülekezés az alkotmányutcában? A rendőrség szétveri őket és elkezdi kergetni a fideszes megemlékezés helyszínére.

    Rendőr barátaim elmesélték, hogy a parancs az volt: Ne nézzétek ki az, mindenkit üssetek agyon. Azért, hogy el menjen a kedvük a tüntetgetésektől.

    Ez demokrácia?
    Ezt sehol a világon nem engedik meg az állampolgárok, csak itt. Csodálkozok, hogy még nem lőttek.

    Magyarország egy banánköztársaság, ahonnan még a BANÁNT is ellopták.

    Üdv

  61. Gábor avatar
    Gábor

    Tele a tököm. 2 órája körmöltem a beígért irományt és megen sikerült megnyomnom valami lószar billentyűt, ami azt eredményezte, hogy ugrott az egész. Undorító a kihúzható klaviatúra taróm. Kényelmetlen lószar!!! Mindig hozzáérek valamihez, amihez nem kellene. Nem tudom újra kezdeni, mert dolgoznom is kell……Francba!
    Majd megpróbálom újra! Bocs alternaív.

  62. Gábor avatar
    Gábor

    Fizikus kollégáimnak köszönhetően sikerült a szöveg felét összeszedni a memóriából……. Csak a másik fél hiányzik. Holnap….

  63. suexID avatar

    hal: A legutóbbi hozzászólásod végén olvasható utolsó pár sor találó. Az emberek jogait igyekeznek a végtelenségig korlátozni, a politikusok hatáskörét és kiváltságait pedig maximalizálni. Ha egy politikus karambolozik, egy aprócska vizsgálattal megússza, ha ugyanezt én teszem, akkor kinéz egy jó kis börtön. Ha az állami szervek törvénysértő módon kipucolják a Kossuth térről a tüntetőket, akkor az jogszerű. Ha a tüntetők ezekután keresnek maguknak egy másik helyet, akkor az már nem az. És persze lehetne itt ellentétpárok sorát felállítani, mert bizony vannak bőséggel, de nem pazarolom az időtöket, inkább dolgozok.

  64. egy csőcselék dizájner avatar
    egy csőcselék dizájner

    Ne haggyuk magunkat, zavarjuk el a tetves diktátor elkúrós tolvaj kormányt!

    A táncnak nincs vége ferike!

  65. alternaiv avatar
    alternaiv

    Ok, azt elfogadom – és el is hiszem -, hogy voltak olyan esetek, amikor a rendőrök túlságosan keményen léptek fel. De amiatt panaszkodni, hogy valakik jogtalanul, törvénysértő módon gyülekeznek, és emitt lép fel a rendőrség, nem lehet. A szabályokat ne utólag kérdőjelezzük meg már, kérem szépen. Ha a focimeccsen mondjuk kezezés miatt nem adják meg a gólt, akkor elég hülyén néz ki, ha az edző utólag azzal érvel, hogy hülyeség az a szabály, miszerint kézzel nem lehet a labdához érni.

    A Kossuth téri tüntetés bizonyos okok miatt fel lett oszlatva. Ezek után aki ott, vagy máshol, előre be nem jelentett módon akar gyülekezni, az törvénytsért. Pont. Ezt el kell fogadni, ez van. Abban igazat adok nektek – láttam a fotókat én is -, hogy viperával meg ne verjen a rendőr és szemlátomást ártalmatlan embert ne támadjon meg, fekvőt meg ne rugdaljon. De ezek egyedi esetek, egyedileg kell a rendőrökkel is eljárni, azaz a hibást elővenni és megbüntetni.

    A gyülekezési törvényt nem az MSZP, nem az SZDSZ, nem a FIDESZ és nem az MDF alkotta meg, hanem a Magyar Országgyűlés. Nem tudom, érthető-e mi a különbség, de remélem igen.

  66. Bartalus szilárd avatar
    Bartalus szilárd

    értjük a gyülekezési törvényt.
    A baj az, hogy engedélyük volt a kossuth téren gyülekezni. A rendőrség ezt semmibe véve kizavarta a tüntetőket.
    Ők csak vártak az alkotmány utcában, hogy elfoglalják a jogosan nekik járó tüntetési helyet.
    A rendőrség semmilyen indokkal nem zárhatta ki őket onnan. Az, hogy “MŰVELETI TERÜLET”- az egy baromság. Ilyent nem ismernek a törvények.
    A város többi részén pedig nem tüntetők hanem október 23-át ÜNNEPLՐK voltak. Mi alapján vernek szét csoportokat akik sétálnak az utcán? Ilyen erővel holnap ha a haveri köröddel kimész az utcára sétálni akkor véresre vernek és lefújnak gázsprével a gyülekezési törvény miatt?

    Jó lenne ha felébredne mindenki és észrevennétek, hogy a legkeményebb diktatúrához vezető út felé haladunk.
    Ezt nem hagyhatja egyetlen jó érzésű Magyar állampolgár sem.
    Szerintem, lesznek a hétfőinél keményeb dolgok is, ahol a rendőrség már kevés lesz.

  67. alternaiv avatar
    alternaiv

    Szilárd: ezen el lehet kezdeni vitatkozni, mármint, hogy miért oszlattak fel egy engedélyezett tüntetést. Idéznék a jogszabályból:

    2. § (3) “A gyülekezési jog gyakorlása nem valósíthat meg bűncselekményt vagy bűncselekmény elkövetésére való felhívást, valamint nem járhat mások jogainak és szabadságának sérelmével.”

    12. § (2) “A rendezvényen résztvevők nem jelenhetnek meg fegyveresen, illetőleg felfegyverkezve.”

    14. § (1) “Ha a gyülekezési jog gyakorlása a 2. § (3) bekezdésében foglaltakba ütközik, vagy a rendezvényen a résztvevők fegyveresen, illetőleg felfegyverkezve jelennek meg, továbbá ha bejelentéshez kötött rendezvényt bejelentés nélkül, a 7. § a) és b) pontjában foglaltaktól eltérően vagy tiltó határozat ellenére tartanak, a rendőrség a rendezvényt feloszlatja.”

    A rendőrség valószínűleg azzal érvelhet, hogy az ott talált eszközök kimerítették ezen paragrafusokban vázoltakat, azaz fel kellett oszlatniuk a tüntetést.

  68. hal avatar

    Egyre elképesztőbb mértéket ölt a „hülyének néznek jelenség”:

    Gergényi azt mondja: a rendőrökről leesett az azonosító a küzdelemben. Mindegyikről. Ugye te is elhiszed.

    Demszky azt mondja: nem szeretjük a traktorokat Budapesten. És kirakatja a traktorral behajtani tilos táblákat.

    alternaiv: esetleg ismersz olyan törvényt, amely a hatalom megtartása érdekében megengedi (esetleg előírja) a hazudozást és a megalázást?

  69. alternaiv avatar
    alternaiv

    hal: Most miről beszélünk? Ne csúsztass és ne tereld el másfelé a beszélgetést. Hogy jön a gyülekezési törvényhez Demszky és Gergényi? Miben cáfolja a traktorral behajtani tilos tábla megléte azt, hogy a rendőrség fellépése (a tomegoszlatás ténye) jogszerű volt, ugyanakkor a hibákat, túlkapásokat ki kell vizsgálni – ugyanis ezt állítottam, nem többet. A hatalom megtartásáról postoltam bármit is? Vagy egyetértünk abban, amit írtam és most lépünk tovább egy másik témára?

  70. hal avatar

    Bocs, azt nem írtam, hogy ezt nem válasznak szántam – azzal kapcsolatban, amit írtál, csak ismételni tudnám magam (2006. október 25., szerda 20:28), annak pedig nem látom értelmét, hogy átfogalmazva leírjam ugyan azt.

    Nem is neked címeztem a megjegyzésem, csak a végén eszembe jutott, hogy mekérdezlek, mert te olyan jól tájékozottnak tűnsz.

    (Egyébként költői kérdésnek szántam, aki akarja, tudhatja a választ. Ja és mielőtt esetleg számonkérnéd, „a hatalom megtartása érdekében” részt töröltem, mert végülis nem ez a közvetlen oka a fent említett kijelentéseknek.)

  71. Gábor avatar
    Gábor

    ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ, avagy, hogy ünnepelhet a magyar 1956 ötvenedik évfordulóján.
    Előszó: A rendőrségnek, ha adva vannak akár jogszerű lehetőségek is a kezében, mérlegelnie kell, hogy az adott körülmények között használja-e őket. Magyarán bizonyos helyzetekben 3-szor is át kell gondolnia egy adott lépést.

    A barátaimmal kora reggel érkeztünk Budapestre megemlékezni és hangot adni azon véleményünknek, hogy nem vagyunk hajlandók olyan mélyre süllyedni, hogy egy olyan csürhe kormánnyal emlékezzünk együtt, akik a volt nemzetrothasztóink gyökeréről fakadnak. Hangulatunkat már sikerült az autóban elbaszarintani.
    “A rendőrség feloszlatta a Kossuth-téri tüntetést”.
    És akkor itt most álljunk meg egy szóra. Itt szintén mérlegelniük kellett volna, hogy érdemes-e egy ilyen fontos ünnep(?) előtt benzint önteni a tűzre. Már hallom a választ: A DELEGÁLTAK mit fognak gondolni. Húúúúúhaaaaa. A delegáltak azt gondolták volna, amit most is gondolnak Fletóról és a pajtásairól. Max. még annyit hozzápenderítettek volna magukban, hogy lám-lám a magyar mégsem olyan birka, bamba, meghunyászkodott jószág, mint amilyen a híre.
    Ezen a ponton mindannyian éreztük, hogy gyomrunk kezdett szép lassan összehúzódni…. Ezt persze a hatalomnak sikerült még megfejelnie. Lássuk csak…
    A metrón bemondja egy végtelenül korrekt hang, hogy a szerelvény a Kossuth-térnél nem áll meg. Sokan voltunk, mindenkinek kinyílt a bicska a zsebében. Tovább mentünk egy megállót, majd nagy nehezen a felszínre vergődtünk, ahol is nyitott szájjal rágózó rendőrbácsik vártak minket, akik röhögve közölték, hogy nyugodtan induljunk a Kossuth-térre, úgy sem fog sikerülni. Jól esett mondhatom.
    Szóval tetézték…. Sajnos Budapestet nem ismerem úgy, mint a tenyeremet…
    A lényeg, hogy a Kossuth-tértől nem messze lehettünk, amikor már nem tudtunk tovább menni, mert rendőrök álltak előttünk Bat Man szerelésben. Tehát bedugták a dugót…. Így a népnek nem volt más választása, mint hogy duzzadjon és duzzadjon, hiszen nem tudott hova “elfolyni”. Muszáj volt gyülekezni…Persze haza is mehettem volna. Hát persze. Megalázva, lesütött szemmel, könnyes szemekkel hazafele. Jó is az. Csak hát az a gond velem, hogy nem olyan családból származom, hogy mondjuk egy Bat Man, vagy éppen egy füstgránát felrobbanása után haza fussak anyukám szoknyájához….. A tömeg egyre idegesebb lett, odakiabáltak a rendőröknek mindenféle finomságot, akik szemlátomást lefosták félelmükben a bokájukat. A többségük nagyon fiatal volt. Szerintem még szőr sem volt a pöcsükön. Ők is csk áldozatok voltak, de ezt ők nem igazán értették, értik. Na, mindegy. Előkerült egy dobos srác, aki SEMMI mást nem csinált csak vert egy ősrégi dobot a rendőrök előtt. Egy szót sem szólt. Egy rendőr kinyúlt, berántotta a srácot maguk közé és adtak neki alaposan. Ez ismét olaj volt a tűzre…. A tömeg őrjöngött….
    Aztán jött egy nagy darab, hentes forma Bat Man, aki egy duplacsövű vadászpuskát (gumilövedékes) tartott felénk. Terpeszben állt, azt hitte ő az ISTEN.
    Րt is elküldte a tömeg az anyukájába….
    Innen elindultunk a Bazilika felé… Mire odaértünk már rengetegen voltunk.
    Papp Lajos professzor itt mondott egy beszédet, aminek kb. ez volt a lényege: Éljen a haza, menjetek haza!!! Imádkoztunk is. Mondván hátha Isten megoldja helyettünk…:-)
    Itt már a tömeg önálló életet kezdett élni…. Mindenki azt üvöltötte: Kossuth tér, Kossuth tér!!! Ennek ellenére a Corvin köznél állapodtunk meg egy kiadós gyaloglás után.. A tömeg itt már hatalmas méretűre duzzadt. 10-15 ezer???
    Itt megemlékezési műsorok voltak. Jöttek a lengyel 56-osok is. Sírtak. Zokogtak a sok ember és az őket meleg szívvel fogadó emberek láttán. Azt hiszem Európán belül csak a lengyel nép érzett, érez velünk még most is szolidaritást.
    Kb. egy óra elteltével megérkeztek a motorosok is RENDՐRI FELVEZETÉSSEL……
    Érdekes és elgondolkodtató. A tömeg annyira gyűlölte a rendőrséget, hogy a mosolygó, felvezető rendőrmotorost körbefogta és össze-vissza csókolgatta és ölelgette. Simogatták ahol érték és közben azt skandálták, hogy magyar rendőr velünk tart. Velünk tart? :-)
    Itt elidőztünk legalább két órát…. Közben jöttek az alumínium szitakötők 20 méter magasan, hogy ismét éreztessék velünk: A Nagy Testvér figyel téged. Olaj volt a tűzre….
    Itt csatlakozott hozzánk Szélsőséges Halasi Zsolt barátom a Fasiszta Kedvesével. Rossz volt rájuk nézni, anyira vicsorogtak és vér csepegett a szájuk szélirül. :-)
    Itt tűnt fel nekünk 5-6, majdnem egyforma ruhába bujtatott nagy darab srác, akiken maszk volt. Na mindegy, később még előkerülnek az elbeszélésem folyamán. A tömeg innen elindult az Astorián keresztül a Kossuth tér irányába, miközben egyre csak duzzadt és duzzadt… Az Astoriánál gyülekeztek a fideszes Viki katonák, akik teljesen megrökönyödtek a hatalmas embersereg láttán. A tömeg kiabálta. Gyertek velünk!!
    Sok fideszes csatlakozott és így már tényleg egy brutális méretű emberáradat folytatta útját a “végállomás” irányába. És most itt áljunk meg ismét…..
    Helikopter a fejünk fölött… Leadja percenként a drótot, hogy elindult a tömeg.
    Erre a rendőrség oda állít eléjük 3 vízágyús kocsit és egy halom Bat Man bácsit, duplacsövű gumilövedékes vadászpuskával, viperával, könnygázgránát vetővel.
    Nem gondolták, hogy ez is ellenkezőleg fog hatni??? Na, mikor ezt meglátta a tömeg elszabadult a pokol. Mindenki őrjöngött…. Egy csapat lemaradt, védőfelszerelés nélküli rendőr befutott egy mellékutcába. Mentették az írhájukat… A tömeg egy része, jól meghajtotta őket… Ekkor odaugrott hozzám egy maszkos kidobóember féle és megragadta a karom. Ezt mondta: ne bántsátok a rendőröket, nem szabad!!! (megj. nem akartam bántani őket) A következő pillanatban következetlenül teljes erővel nekirohantak a felállított védőkordonnak és elkezdték dobálni a rendőröket kövekkel. Néha hátrafordultak és intettek a tömegnek, hogy gyertek át kell törni rajtuk. Nagyon fura figurák voltak. Nem csak nekem bökték a szememet…Sokan mondták, hogy ezek beépített emberek…. Bizonyítani nem tudom. Most persze arra vagytok kíváncsiak, hogy ki kezdte. Nem tudok rá válaszolni, de nem is érdekel….A hatalom arroganciája minden határt átszakított…
    Mi van még?? Beszorítottak minket egy keskeny utcába a feleségemmel. Olyannyira összepréseltek bennünket, hogy emberek tucatjain lépkedtünk, mert aki elesett az képtelen volt újra talpra állni. Ekkor utánunk lőttek kb.12-20 könnygázgránátot. Olyan iszonyú koncentrációjú volt a füst, hogy kezdtem elveszíteni az eszméletemet. A tömeg próbált elfutni, de inkább csak fetrengés és pofára esés lett belőle. A gránátok meg csak jöttek…. Ezt még megspékelték a kardlapozó lovasrendőrök brutális bemutatkozásával is. Klassz volt. Büszke voltam a rendőrökre. Igazán bele adtak apait anyait.
    Sikerült kijutnunk a mellékutcából és az Astoriánál lyukadtunk ki. Még rengeteg fideszes volt ott, de a gyűlésnek már befejeződött… Elmondták, hogy ők semmit nem észleltek az egész csetepatéból, mert Vikiék hangosan nyomatták a zenét és nem voltak hajlandóak bemondani, hogy mi történik 1000 méternyire a saját rendezvényüktől. Րk is klassz gyerekek voltak. Korrektek.
    Aztán ők sem úszták meg….. Beszélgetés közben megjött a gránát és gumilövedék eső. Mindnki futott amerre látott. A rendőrök szó szerint minden élőlényt megtámadtak. Már kezdtem félni, hogy a galambokat is megrúgdossák, vagy éppen csőrön viperázzák őket. :-)) Agresszív állatok voltak. Én pozitív kivételt nem láttam. Sajnos. Ennyi a történetem.
    Én tudok egy nagyon békés és megnyugtató megoldást. Mondjon le ez a tróger kormány és akkor senkinek semmi baja nem fog esni. NEM FOG FÁJNI!!!!

  72. Gábor avatar
    Gábor

    Képzelt riport Gergényi Péter Vasprefektus Úrral:
    Riporter: -Sokak állítása szerint a rendőrség túl keményen lépett fel okt. 23-án. Ön, hogy látja??
    Vasprefektus: – Látnom kéne??
    Riporter: -Volt a rendőröknél vipera?
    Vasprefektus: – Mi??
    Riporter: – VIPERA.
    Vasprefektus: -Teljesen kizárt.
    Riporter: -Mi felvettük több kamerával….
    Vasprefektus: -Akkor tessék megmutatni nekem, vagy tessék leadni a tévében.
    Riporter: -A rendőrökön miért nem volt azonosító??
    Vasprefektus. -Mert leesett róluk.
    Riporter: -Mindegyikükről?
    Vasprefektus: – Igen.
    Riporter: -A tömeget miért szorították bele a fideszes gyűlésbe??
    Vasprefektus: -Nem szorítottuk, ők mentek arra. Mehettek volna másfelé is.
    Riporter: -Miért lőttek közvetlen közelről embereket gumilövedékkel fejbe?
    Vasprefektus: -Odább is ugorhattak volna…..
    Riporter: -Miért lőttel fejmagasságba füstgránátokat?
    Vaprefektus: -Ha a tömeg kézen állt volna, akkor lábmagasságba lőttük volna őket.
    Még kézen állni sem tudnak…..
    Riporter: -Az egyik rendőr a földön rúgdosott egy idős embert. Tud róla?
    Vasprefektus: -Igen tudok, de ön rosszul tudja. Az idős személy öklön vágta a rendőrünket az orrával és az arccsontjával. A rendőrnek eltörött az ökle.
    Riporter: -Egy gumilövedék megvakított egy fiatal személyt… Ehhez mit szól?
    Vasprefektus: -Miért nem lejjebb hordja a szemét az a szemét????
    Riporter: -Még csak annyit, hogy elgondolkodott már azon, hogy lemondjon???
    VASPREFEKTUS: – Éééén???? Na mán mééé?????

  73. Gábor avatar
    Gábor

    Kedves alternaív!!
    Tudod, lehet, hogy Te egy nagyon kíművelt és nagytudású tagja vagy szerény társadalmunknak, de egy valamit SOHA nem fogsz tudni megmagyarázni nekem:
    Ha mondjuk a kutyám telefossa a bakancsomat és én belebújván felvisítok, hogy SZAR van a bakancsomban, az attól még szar és szar is lesz. SZAR. Lehet itt paragraFOSokat felhozni, idézgetni, korrektnek látszani, a Helsinki Bizottság rózsaszín ködébe burkolózni a SZAR attól még SZAR marad.
    Ha a Buksi odacsinál, akkor kár azt szajkózni, hogy tulajdonképpen a kutyus aranytojást tojt a küszöbre. Kérlek ezt ne csináld, mert csak kiröhögteted magad. Tudod, vannak olyan emberek, akiknek az a foglalkozása, hogy beadják a népnek, hogy a TRÁGYA tulajdonképen finom csemege. Folyton azt szajkózod, hogy keressünk egy közös pontot. Ezt mindig a semmirekellő politikusaink és politológusaink mondják, akik azért kapnak hatalmas lóvékat, hogy beadják Isten egyszerűbb birkáinak miről mit gondoljanak. Lehet, hogy nem érted, de segítek, mert látom, hogy Te azért, még nem tartozol a reménytelen esetek közé…
    Teljesen egyértelmű dolgokat BŰN mindig úgy megvitatni, mintha mindkét félnek ugyanannyira igaza lenne… Ha téged mondjuk holnap megkésel valaki az utcán, akkor nem örülnél neki, ha másnap a médiában ott ülne a késelő és elmondaná az ő történetét….Hogy tetszik tudni Te le akartad lőni… Sőt mindenféle szakember vitatkozna, hogy tulajdonképpen kinek van igaza. Sokféle valóság van, de csak egyféle igazság.
    Gyűlölöm azokat az embereket, akiknek az a hivatása, hogy megpróbálnak valamit feltenni a semmi tetejére(lsd. Monthy Python jelenet)
    Gyurcsány geciféreg felháborodott, hopgy a kislánya nem tudott kimenni azon az estén SÉTÁLNI!! Az nam zavarja a trógert, hogy több tízezer embert vérig sértett…
    Az nem. A mocsok! A hatalom gerjeszti a népet. Minden nap ötször belénk rugnak.
    Most jönnek a traktoros kresztáblák. Kifordul a belem ettől az arroganciától!!! Undorító!
    Mit hisztek geci budapesti zombik?? Hogy a fővárosért van az egész ország. Hogy jó pofát vágunk ahhoz, hogy minden pénzt abba a fekáliába pumpáltok? Hogy Budapest van a Budapestért???? Hogy olyan a főváros, mint egy rohamosan osztódó gennyes daganat?? Budapesten már nem is magyarok élnek, hanem budapesti kozmopolita barmok?? Ébredjetek már föl és töröljétek ki a Demszky csipát a szemetekből!!!!
    UI: Sajnos ebből nem lesz közös pont… Max. annyi, hogy egy planétán élünk és szoktunk enni, inni, kakilni, meg fingani. Sajnálattal……

  74. Gábor avatar
    Gábor

    UI: Szar eltávolítása bakancsból:

    1. lépés: Ha konstatáltuk, hogy fekália került lábbelinkbe semmi kép se bújjunk bele. Még akkor sem, ha a szomszéd azt mondja.
    2. lépés. Miután pofánvágtuk a szomszédot fogjuk meg cipőcskénket egy határozott mozdulattal és rázzuk ki belőle a kutyagumit.
    3. Mosdóban meleg vízzel gyökérkeféljük át a bakancsot, majd szárítsuk meg.

    Nagyobb undor és makacsabb fekália(mszp) esetén egyszerűen hajítsuk ki a bakkancsot a szemétbe. A kazánban való elégetés is kifizetődő és praktikus megoldás.

  75. Gábor avatar
    Gábor

    Ilyenkor merre jár a HELSINKI ALFA ÉS OMEGA BIZOTTSÁG?????

    Vértesaljai László jezsuita szerzetes, akit a rendőrök az október 23-ai Fidesz nagygyűlést követően kétszer is tettlegesen bántalmaztak, a közterület-felügyelet és a rendőri erők részéről történt törvényellenes cselekedetekről teszek jelentést.

    Előzetes egyeztetés alapján 2006. október 26-án, csütörtök reggel fél kilenckor a lengyel TVP és a Hír TV egy-egy stábja akart riportot készíteni velem a Budapest, VIII. kerületi Mária utca 25. szám alatti „Jézus Szíve” katolikus templom előtt, a Lőrinc pap téren (tehát nem az úton, s nem a járdán). Miközben a Hír TV kamerája előtt nyilatkoztam az október 23-án engem ért erőszakos rendőri bántalmazásokról, a VIII. kerületi közterület-felügyelet két munkatársa felszólította a stábokat, hogy igazolják magukat, és mutassák a filmforgatási és területfoglalási engedélyt.

    A lengyel stáb tolmácsa, dr. Kovács Orsolya, a Lengyel Intézet sajtóreferense és Vass Anikó, a Hír TV riportere közölte velük, hogy érvényes jogszabály szerint közterületen engedély nélkül forgathatnak. A közterület-felügyelők rendőrséggel fenyegetőztek, és lehetetlenné tették a felvétel folytatását, mígnem pár perc elteltével megérkezett egy rendőrjárőr autó két rendőrrel – egyikük egyenruhában, a másik civilben. Az egyenruhás rendőr azonnal a Hír TV kamerájához ment, kezével megragadta és eltakarta annak lencséjét, mondván nincs joga a tévéseknek szolgálatát teljesítő rendőrről felvételt készíteniük. Követelte a forgatási engedélyt, mire mindkét stábtól elutasító választ kapott, mondván, nem kell engedély, és ennélfogva mind a közterület-felügyelet munkatársai, mind a rendőrség jogtalanul követelnek szabályszerűen eljáró újságíróktól dokumentumokat.

    Közben a közterület-felügyelet egyik munkatársa felismerni vélte a lengyel tolmácsot, dr. Kovács Orsolyát, majd megfenyegette, hogy ne merjen a VIII. kerületben tartózkodni, mert „megkapja a magáét”. A megfélemlített tolmácshölgy sírógörcsöt kapott, miközben immár a rendőrök akadályozták a filmforgatást.

    Ekkor jött a tévés kollégák segítségére Bátonyi Csaba, az RTL Klub operatőre, aki autóval arra haladtában látta és megfigyelte az eseményeket. Sajtóigazolványát átadva kérte az egyenruhás rendőrt, hogy ő is igazolja magát. A rendőr – miközben hol a TVP, hol a Hír TV kameráját takarta el kezével – megtagadta a többszöri és kifejezett kérést, utalva arra: „Maga nem hallott Gergényi rendelkezéséről?”. Értetlenkedésünkre nem adott felvilágosítást. Közben civil ruhás kollégája felettesével beszélt és eligazítást kért. Minthogy közvetlenül mellettem állt, hallottam a mellmagasságban tartott mobil telefonjából a választ: „Hülyék vagytok! Forgathatnak! Húzzatok el gyorsan!”. Erre az egyenruhás visszaadta Bátonyi Csaba operatőr sajtóigazolványát, majd anélkül, hogy bármelyikük igazolta volna magát, autóversenyzős startsebességgel „elhúztak”.

    Az egész eseményt mindkét tévé kamerája rögzítette, kivéve a rendőrkéz takarta jeleneteket. Bátonyi Csaba az eset után a 112-es telefonszámon feljelentést tett „önmagukat rendőrnek álcázó, ismeretlen személyek ellen, akik akadályozták a két tévéstáb forgatását”.

    A TVP az esti varsói híradóban számol be a stábot ért bántalmazásokról, melyről jelentést tettek a budapesti lengyel nagykövetségnek. (A velem készített interjú során, amikor filmre vették a zászlómon látható rendőrbakancs nyomait, megdöbbenésükben elsírták magukat a lengyel stáb tagjai).

    Vértesaljai László
    jezsuita pap

  76. Gábor avatar
    Gábor

    A lengyel még idegen országban is hazfiasbban viselkedik, mint az adott ország LAKOSSÁGA. Szégyen.

  77. Bartalus szilárd avatar
    Bartalus szilárd

    Alternatív!

    A törvény valóban így szól. A megtalált “fegyverek” nem biztos, hogy fegyverek. Azt bizonyítani is kell, hogy fegyvernek minősül. Meg kell találni és felelősségre kell vonni azokat akik a fegyvereket- ha fegyverek- bevitték magukkal a térre és velük szemben kell foganatosítani az intézkedést. Ez 1500 emberből mindössze 15-ről derült ki a személyi motozás során. Ebből következik, hogy a többieket vissza kellett volna engedni a térre mivel bebizonyosodott a motozáskor, hogy nincsenek felfegyverkezve.
    A térre azért nem engedték be őket, mert drága miniszterelnökünk retteget a jogos népharagtól. Ezt is elkúrta. Emiatt lelőttek, lefújtak és összevertek 200 embert. Köszönjük Miniszterelnök elvtárs.
    Sokáig nem tilthatják ki az embereket Budapestről. Ha a vidéki gazdáknak elborul az agya akkor aztán lesz balhé. Senki nem állíthatja meg a traktorokat, munkagépeket. Lebontják az MSZP épületét az egész hazug bandával eggyütt.
    Alternatív!!!!!
    Kérlek válaszolj az alábbi kérdéseimre:

    – Milyen jogszabály alapján nem engedik a tüntetéseket sehol Budapest területén?
    – Milyen jogszabály alalpján verik a rendőrök az utcán sétáló ünneplő embereket,családokat?
    -Szükségállapot van magyarországon?
    – Diktatúra van ma magyarországon? (az emberek nem tüntethetnek és nem mondhatják el a véleményüket mert rettegniük kell a rendőrállamtól.)

    Az ominózus Öszödi beszéd tartalmazza: Lesznek tüntetések, nem baj, tüntessenek csak, majd megunják.
    Már ott kiderült, hogy a miniszterelnök lenézi és leszarja az embereket.
    Ez el is hangzott: Kurva ország, Szar ország

    Ez a felháborító, vérlázító. Az én hazámban senki ne merjen ilyen dolgokat mondani mert azt el fogják zavarni előbb-utóbb. Ezen gondolkodj.
    Itt már nem a törvényes keretekről van szó. Miért tartsa be a nép a törvényeket, ha a miniszterelnökük bevallotta a saját és kormánya törvénysértéseit, hazugságait.
    Választási csalás, Okirat hamisítás(titkosított), csalás,
    Ezeken gondolkozz el.
    Üdv

  78. dinnye avatar
    dinnye

    http://index.hu/tech/tortenelem/fascsocs373/

    A Fletó ennek az organizmusnak a házában lakik, amit mellesleg a háború alatt egy zsidó családtól koboztak el… A történelem ismétli önmagát!!!???

  79. Gábor avatar
    Gábor

    Bartalus Szilárd:
    Esetemben a verés nem olyan vérlázító és aljas dolog, mint a kormány arrogáns, beképzelt, öntelt, cinikus viselkedése. A gránátozásért, a gumilövedékekért, a kardlapozásért, a viperázásért, a gumibotozásért, a rugdosásért én csak köszönettel tartozom a hatalomnak. Elkúrták. A cél a MEGFÉLEMLÍTÉS volt. Kussolj magyar, húzd be füled, farkad és takarodj haza a tévé elé híradót nézni. Ott mi majd elmondjuk mi a tuti…. Köszönöm, hogy még a legbékésebb és legjámborabb emberből is kihoztátok a vadállatot. Köszönöm, hogy gátlástalanul vertetek bennünket, mert így legalább még a legostobább embereknek is kinyílt a csipájuk. Köszönöm, hogy ERՐT adtatok a kitartáshoz, hogy sem most, sem a jövőben NEM NYUGSZUNK BELE!! Köszönöm Kedves Gergényi Úr!!! Ön egy SZENT!!
    Tegnap elment az autóm mellett egy traktor. Akkora volt a kereke, mint az autóm.
    Elmosolyodtam…….

  80. Nemo avatar
    Nemo

    Az egyes problemak megoldasanak a kulcsa valoban az ha Fleto megy oda ahova a KIOSZ gyulesen elkuldte a kisvallakozokat,nem tudom emlekeztek e ra ha nem gepeljetek be a (best of gyurcsan)-t a keresobe es letudjatok tolteni szerintem erdemes ra szanni az idot.
    Az igazi ok amiert irok kisse komolyabb.
    Mar evek ota kulfoldon dolgozom es valamivel tobbet lattam a vilagbol mint sok honfitarsam( ezt nem sertesnek szantam azokra akiknek nincs lehetosege vagy nem akar a hataron kivul dolgozni).
    Azotthoni lapok es az internetes portalok csak arrol szamoltakbe,hogy kulfoldon is fo hir lett magyaroszag a fobb TV csatornaknal.
    Arrol mar nem szolnak a hirek hogy a kulfodi emberek mikent ertekelik a hazankban uralkodo helyzetet, aki tudja rolam hogy honnan jottem megdobbenesukrol es eggyutterzesukrul tettetek bizonysagot es elmondtak a velemenyuket majdnem egybe hangzoan, hogy ha naluk alakulna ki ilyen helyzet ok is igy vagy kemenyebben fellepve probalnak meg ervenyesiteni a jogaikat.
    Gergenyi(ur) csak egy bab a kormany kezeben a hozza tartozo esszel.
    De mit varjon az ember ha VM MSZ(m)P-s Kepviseloasszony a M2 pentek reggeli musoranak nyilatkozva tobbszor is letagadja oktober 23.at.
    Idezem nem szo szerint mert ennyi zagyvasagot nemtudok megjegyezni amit osszehordott kb:15 perc alatt: A rendorseg eroi jogszeruen es szabalyosan oszlattak fel az oktober 22.-rol 24.-re virrado ejszaka a randalirozo csocseleket.
    Nagyjabol igy hangzott el ez a megallapitas a datumot tobbszor is megtudta ismetelni a fent leirtak szerint>
    Uj naptar van otthon?
    Vagy csak az MSZ(m)P hasznal masikat mint mi.?
    Vagy jovore mar a mienkben sem lesz 23.-a?

  81. Gábor avatar
    Gábor

    Nemo: Elég volt a külföldi híradásokat megnézni….Nem kell hozzá külföldön lenni, hogy tudjam mi a helyzet. A külföld szemében az a szégyen, hogy megtűrjük ezeket a férgeket a nyakunkon. Ezért szoktam azt mondani, hogy a kormányról mindenféle lepel lehullott. Lebuktak… Csak hát olyan pofátlanok, hogy még ez a szégyen után is ragaszkodnak a hatalomhoz. Ezért kell nekik segíteni…. Innentől kezdve minden történés a magyar nép szégyene és nem a kormányunké…

  82. Gábor avatar
    Gábor

    Egy újabb kifejezés Gergényi-tróger-vasprefektus úrtól: A külföldi túristák közül többen SZÁNDÉKEGYSÉGET mutattak a tüntetőkkel.
    SZÁNDÉKEGYSÉGET!!!! Hihetetlen. Ilyen kifejezéseket használtak régen a tuskófejű komcsik.
    És még hozzátette: Nem mihoztunk csúzlit, tankot…….
    Ez egy barom!

  83. Gábor avatar
    Gábor

    No, ezt érdemes KONZERVÁLNI:

    Többször már nem kell ezt mondanom, mert újra vannak pesti srácok. És nem csak kopaszok, hanem hosszú hajúak, és rövid hajúak, és hímzett nadrágos diszkóba járó lányok. És nem csak “focihuligánok”, hanem egyetemisták, és szakácsok, és autószerelők, és motorosfutárok, és mindenfélék. Mert mindig is voltak, csak nem hívta őket eddig a haza. De most hívta, és ők megtették, és meg is fogják tenni. Ez a gyönyörű. Lehet, hogy van, akinek morbidnak tűnik e helyütt ez a kifejezés, de nekem nem jutott más eszembe arra, mikor a megbütykölt tank megindult a rendőr sorfal felé, és láttam, ahogy a tömény dízelolaj füstbe rohannak utána kővel a kezükben az elképesztő könnygázgránát kereszttűzben, és támadnak.

    Láttam, ahogy a hisztérikus-idióta főpolgármester által képmutatóan kirakott óriási szabadság-felirat betűit hihetetlen leleménnyel összegyűjtve, kirakják azt a rohamosztaggal szemben, hogy ország-világ lássa miért harcolnak. Láttam, ahogy az Uránia mozinál a mobil WC-ket maguk előtt tolva közelítik meg a rájuk folyamatosan tüzelő pribékeket, hogy a saját maguk eszkábálta Molotov-koktéllal válaszoljanak az agresszióra. Vagy ahogy az árkádok alatt cselezve, kiugrálnak és dobálnak, aztán visszabújnak, így próbálva késleltetni a rendőrrohamot, amíg a többiek barikádot építenek a Ferenciek terén.

    Most már biztos, hogy győzünk! Csak azt nem tudom megmondani, hogy még mennyi idő kell hozzá, de meglesz a győzelem. Gyönyörű ez a legújabb magyar forradalom, valahogy megbukik minden igaztalanság. Nem csak a ’45 óta a nemzetünk vérét szopó ősellenség, de megbukik a velük egyezkedő, paktumozgató szalonellenzék is, akik nem vesznek tudomást róla, hogy tőlük száz méterre lövik a magyarokat. Nem vesznek róla tudomást, mert azok, akik száz méterre hősiesen küzdenek az elnyomó gépezet ellen, azok nekik is csak szélsőséges csőcselék, huligánok, randalírozók. És nem a hőn szeretett békésen tapsikoló birkáik, akik vallási fanatikusokként nem hiszik el még azt se, amit a saját szemükkel látnak, ha azt Orbán Viktor nem erősítette még meg. És megbukik a médiavilág is, amelyik totálisan átpolitizált, és mind valamelyik pártbrancs érdekei szerint szelektál a hírek között, magasztal vagy mocskol személyeket, elhallgatja, vagy pénzért árulja a hazafiságot.

    De mindeközben magasra emelkedik az Árpád-sávos zászló. Mert vegyük észre, ennek a forradalomnak ez a jelképe. Úgy, mint ’56-nak a lyukas zászló volt. Milyen régóta szerettük volna sokan visszahelyezni ezt a zászlót az őt megillető rangba, de nem tudtuk az állandó igaztalan vádaskodással szemben elérni ezt. És most egyszerre ott lobog, a trikolór mellett mindenhol. Gyönyörű!

    Boldog vagyok. Most már csak a családom miatt érdekes, hogy mi lesz velem, magam miatt már nem. Én már olyasmiket éltem át, amiért érdemes volt élni, bármi is jön ezután. Bár lehet, hogy csak most jön a java. Lehet, hogy még jobban bekeményednek a dolgok. Az MTV ostrománál még rendőrökkel álltunk szemben, akiknek még volt arcuk, akiket még ki kellett menteni az égő autóból, mert küzdelemről volt szó és nem gyilkolásról, akik még segítettek hajnalban, mikor haza indultam, arrébb tenni a Nádor utcában az autómat, hogy ki tudjak a parkolóból a sok rendőrautó közül állni. De aztán ők valahogy eltűntek. És megjelentek helyettük a Csillagok háborújából ismert rohamosztagosok, akiknek se arcuk, se számuk, egyformák, lelketlenek. Ütnek, vernek, lőnek, elpusztítandó ellenségnek tekintenek minket. És lassan mi is kezdjük annak tekinteni őket. És ez a kemény.

    Most még, ha mondjuk a gazdák traktorjaikkal blokád alá vonnák a fővárost, vagy az országot – persze ezekre a MAGOSZ-vezetőkre, akik inkább virtuális, mint valós vezérei a gazdatársadalomnak, és a Kádár-rendszerből átmentett beidegződéstől vezérelve beülnek egy pártfrakcióba, és mivel onnan jön a nagy pénz, inkább odanyalnak, szóval ezekre nem nagyon lehet számítani. De ha a gazdák függetlenítenék magukat tőlük és megcsinálnák, és a hatalom meghátrálna és föladná, akkor még meg lehetne vér nélkül úszni ezt a dolgot. De valószínű, hogy a hatalom nem fog meghátrálni, mert aki itt veszít, az örökre veszít. És ezt ők is jól tudják, ezért aztán a végsőkig el fognak menni.

    A maratoni békés demonstrációk amellett, hogy szinte teljesen eredménytelenek, lassan a hatalom törvény- és rendelet-módosításai miatt, szinte már lehetetlennek is tűnnek. Ezért, magyar testvéreim készüljetek fel a harcra, mert valószínű, hogy azt nem lehet már megúszni. És itt most fontos dolgokat kell átgondolnunk. Az október 23-án kiderült, hogy a nagy tömeg ellen a rendőrség egyetlen hatékony fegyvere a könnygázgránát. Mivel látták, hogy a fronton rohangászó kődobálók még ettől sem riadnak vissza, elkezdték a mögöttük lévő tömeget lőni, amely viszont erre fejvesztve menekült. A legelől álló legbátrabbak, elveszítve a mögöttük lévő tömeg megnyugtató erejét, magukra maradtak és bekeríthetővé váltak, így vissza kellett vonulniuk nekik is. Ezért innentől kezdve mindenki hozzon magával maszkot vagy kendőt, lehet hozni síeléshez vagy flexeléshez használatos zárt szemüveget, vagy akár gázálarcot is – kereskedelemben lehet kapni.

    És ne meneküljetek egyből, amíg csak lehet, állni kell a tüzet. Továbbá semmi értelme nincs a barikádépítésbe fektetett őrült sok energiának, ha azt nem tudjuk védeni. Pont az a jó barikádban, hogy mögé bújva védve vagyunk a lövedékek általi találattól. Olyan eszközöket kell szerkeszteni vagy beszerezni, amivel mi is távol tudjuk tartani az ellenséget, mert a kődobálás erre nem jó, nem hiszem, hogy nincs fantáziátok ehhez. Senki ne jöjjön üres kézzel! És bátorság, bátorság, bátorság! Történelmet írunk. Semmivel nem vagyunk kevesebbek, mint az ’56-osok sőt többek is lehetünk, mert nekünk most van esélyünk a győzelemre, nem úgy mint nekik volt.

    És ha a rendszer megbukik, mert ennek az egész igaztalan rendszernek kell elbuknia mindenestől, akkor építünk egy olyan Magyarországot, ami Mátyás király óta maximum csak Rákóczi és Kossuth felvillanásaikor létezett.

    És újra felemelkedünk a nagy nemzetek közé, és rólunk fognak példát venni a világ népei. Ezért érdemes harcolni, ezért még meghalni is érdemes lenne, ráadásul nekünk azt valószínűleg most nem is kell.

    Kitartás, Isten velünk van!

    Budaházy György

  84. Gábor avatar
    Gábor

    És lehet fokozni:
    Ma reggel Duna tévén:
    Műsorvezető:-Ön mit szól hozzá, hogy a rendőrség viperákat használt??
    Szekeres Imre(had. min.): -Nem használtak viperákat.
    Műsorvezető: -Ne vicceljen, már bebizonyosodott, hogy használták.
    Felvételeink vannak róla.
    Szekeres: -Mégegyszer mondom, ilyet a rendőrök nem használtak.

    Tegnap Hírtv:
    Műsorvezető: -Most akkor hol tart a vipera történet?
    Vasprefektus: -Megvizsgáltuk a felvételeket és kiderült, hogy azok nem viperák voltak, csak nagyon hasonlítottak hozzájuk… !!!!!!!!??????!!!!!!!
    Áááááááááá!!!!!!

  85. Gábor avatar
    Gábor

    Ráadás: (képzelt történet)
    Az azonosító nélküli, símaszkba bujtatott rendőrök zsákutcába szorítottak egy fiatal házaspárt és kiskorú gyermeküket. A két szülőt halálra viperázták, majd a kisgyermekük fejét falhoz verték. Az esetet megörökítette az M1, az M2, a Hír Tv, a Duna TV, az RTL Klub, a TV 2, a CNN, a Cool Tv, a Film +, a National Geographic, a Spektrum és a Euronews. A felvételek nincsenek megvágva és kíváló minőségűek. Pont arra járt az igazságügy miniszter, aki szintén szemtanúja volt az eseményeknek és véletlenűl a Helsinki Bizottság is ott tartózkodott. A zsákutcában.

    Gergényi Péter Vasprefektus úr riporterünknek elmondta, hogy a rendőrség feljelentést tett emberölés alapos büntette miatt
    Majd hozzátette: A rendőrök a jobb álcázás érdekében fiatal házaspárnak voltak kénytelenek öltözni. A babakocsiba a hihetőbb hatás kedvéért műanyag baba került. A álöltözékbe bujtatott rendőrök akkor buktak le, amikor a fiatalasszonynak öltözött munkatársuknak kivillant a szőrös combja a miniszoknya alól. Mindez abban a szerencsétlen pillantaban történt, amikor két rendőrnek öltözött tüntető haladt el mellettük Ebből lett a félreértés Tulajdonképpen a huligánok verték agyon a rendőröket A baba hálisten nem halt bele sérüléseibe, mert műanyagból volt
    A házaspár hozzátartozói nem nyugszanak bele az esetbe. Nemzetközi bírósághoz fordulnak. Azaz fordulnának, ha időközben nem tüntek volna el. Sőt még az ismerősök is köddé váltak Gergényi Péter elmondása szerint valószínűleg az ufók vitték el őket. Így tulajdonképpen az eset megoldódott. Köszönömszepen.

  86. hal avatar

    Hát azér ez nem semmi ám!

  87. Gábor avatar
    Gábor

    Nem mi hoztunk csúzlit tankot otthonról…. Nem ám. Köszönömszépen. Más esetleg??

  88. Gábor avatar
    Gábor

    Ezt ma kaptam. Sok szeretettel a naplódba :-(((

    Mit kerestél ott,te szerencsétlen???Ha kibaszták volna a szemed
    gumilövedékkel,most jobban éreznéd magad?Fiatal vagy még. Szokd meg,hogy
    ebben az országban nincs olyan,hogy együtt valamiért.Vagy magadért
    küzdesz,és akkor lenyomnak,mint a bélyeget,vagy küzdhetsz másokért,valami
    magasztos eszme birtokában,de akkor meg azok nyomnak le,akiért küzdesz
    .Amennyire én ismerem a történelmünket,mindig is így volt .A magyar fosos
    nép,beleértve engem is,és egyáltalán nem egységes.Ráadásul hiszékeny,mert
    hinni akar.Pofánbasztak tízszer,odaállsz tizenegyedszer is,mert
    elhiszed,hogy most nem kapsz akkorát .
    De nincs nekem időm erre.

  89. Gábor avatar
    Gábor

    Elkeserítő, bár a diagnózis pontos és valós…Sajnos. Pedig könnyű lenne. És tudod, Zsoltim, hogy miért tűnik olyan kurvára nehéznek és képtelenségnek?? Azért mert KÖNNYĹŰ. Könnyű lenne, mint a pihe…. Ez a baj.

    UI: A ZsoltiM véletlen billentyű lenyomás eredménye. Így is van értelme.

    Tegnap a fürdőszobában borotválkozás közben hallgattam az M1 Szólás Szabadsága c. műsorát. Micsoda merénylet a szervezetem ellen! És csodák csodája nem vágtam el 18 helyen az arcom. Nem kurva anyáztam.
    Közönyösen, megszokott mozdulatokkal végeztem a napi rutint. Minden borotválkozás alkalmával eszembe jut az elmúlás. Adva van egy összhosszúság. Mondjuk 2 méter. Ebből mindig lenyesek egy-két milimétert. Tehát fogy a centi. Mint a katonaságnál…. Aztán egy szép nap villany leó. Végső leszerelés. Ez jó, tetszik: VÉGSՐ LESZERELÉS. Elképzeltem a műsorvezető urat a Túlvilágon.
    Vajon elnyeri méltó büntetését?? Vagy én leszek az, akin csattan az ostor??
    Van felettünk Valaki, vagy Valami, aki, vagy ami jegyzi és figyeli a lépéseinket gondolatainkat, érzéseinket? Vagy nincsenek igazságok és minden érték relatív?? Ami az egyik embernek bűn az a másiknak erény?? Fenn is működik a kettős mérce Kedves Alfa és Omega? Lehet, hogy isten MSZP-s kitűzőben jár, vagy netán Viktor arckép van a gallérján?? Remélem egyik sem. Vagy: meghalt az Isten és mi öltük meg??
    Létezik egyáltalán? Vagy csak mese felnőtteknek? Utolsó fogódzkodó, mentsvár,
    ha baj van?? Egy felmagasztalt “személy”, akinek csak hízelegni tudunk??
    Akire csak akkor van szükségünk, ha már minden kötél elszakadt? Csak azért tartunk Istent, hogy könnyebb legyen elszakadni a világtól mikor a kaszásé a főszerep. Csak egy vígasz lenne, egy délibáb? Isten teremtett minket a saját képére, vagy mi teremtettük Istent a saját képmásunkra? Micsoda különbség! És megannyi megválaszolatlan kérdés…
    Jó lenne feloldódni a végtelenben. Nem érezni semmit. Csak közönyösen lebegni egy végtelen óceán közepén. Valószínűleg már ennek több értelme lenne, mint az egész kibaszott szánalmas vesszőfutásomnak ebben a civilizált ostobaságokkal teli
    világban, ahol minden a feje tetején áll.
    Már hosszú évek óta kérdezem, hogy HOL RONTOTTUK EL… Mi lehet az oka, hogy az emberiség ennyire elbutult és már csak és kizárólag a pillanatban próbálja kifejezni önmagát. Miért vagyunk élő hullák, akikkel maximum csak trágyázni lehetne? Miért szakadtunk el a TERMÉSZETTՐL?? Miért?
    A választ mára már tudom. Bölcs ember. Homo Sapiens. Merő beképzeltség. Mikor a biológia könyvekbe bevésték, hogy nem állat, hanem EMBER. Ember 1500 köbcentis aggyal. Itt kezdődött. Valhol itt.

    UI: Tulajdonképpen nem lenne jó, ernyedten egy végtelen óceán közepén lebegni mindenféle érzés és érzelem nélkül. Főleg humor nélkül nem. Látod, ez az én Istenem, utolsó mentsváram. A HUMOR.
    Tehát: Én mindenképpen úgy szeretnék a nirvanában feloldódni, hogy közben nagyon éhes legyek. Nagyon, nagyon éhes… És akkor jöhetne a Gergényi Pörkölt, a Hiller Becsinált Leves, a Lendvai Pirítós és a Fletó Kolbi… Meg a többi fogás…..
    Szép sorjában… Zsolti Bátyám egy Eörsi Fülcimpához kirántva a zsírjában mit szólnál???
    Az ételek neveit azért írtam nagybetűvel, mert mindegyikből csak EGY van.
    És képzeld csak el… Aki messzíről szemlélne, ahogy a felszínen, hanyatt fekve lebegek, mit szólna?? Csak egy hosszú micsodát látna kitüremkedni a számból.
    Még periszkópnak is nézhetnék…. Na, az lenne a Fletó Kolbi… Bruhahahahahahahah!!

  90. hal avatar

    Nagy igazságok vannak az előzőben (is). És az utóbbi is nagyon tetszik (bár a végén alighanem már csak ketten nevetünk, de nem baj), csak azt sajnálom, hogy ide írod 89.-nek, és nem a blogodba, ahol valószínű többen elolvasnák.
    Kíp szmájling! :)))))))

  91. Gábor avatar
    Gábor

    Nem az embereknek írtam. Neked. Gondolod, hogy népművelő vagyok? Abba már belefáradtam… A feltett levél viszont tényleg egy rémregény. Minden szava a VALÓSÁG. “Szokd meg, hogy……” Vídia keménységű. 2006-ban.
    Azért remélem a gyermekeink egyszer még elolvassák ezeket.
    Állítólag a füstölt kolbász sokáig eláll. Még nassolhatnak is majd…
    Bruhahahah.
    Na jó, megyek. Ez nem egy privát csetelős bigyó. Elvégre.

  92. Komáromi János avatar
    Komáromi János

    Véleményem szerint a rendőrök tényleg elkövettek a hatájukon túleső tetteke. De az, hogy a tüntetők köveket, építkezési törmelékeket… netalán molotov koktélokat dobáltak az nincs a helyén. Úgyvélem az utcára kiment tüntetők nagyrésze rasszista és antiszemitákból plusz egyéb sport szurkolókból (nevezetesen ferencvárisi drukkerekből) állt össze, rajtuk kívűl még a többi ember, aki vagy csak a bulizás céljából ment ki az utcákra, vagy csak nézelődés céljából. Meg lennék lepve, ha a tüntetők közül legalább egy ember lenne, aki tényleg tudja, hogy miről szólt 56, mert arról nem, amit ők tettek 2006. október 26.-án. 1956 nem a kommunizmus ellen volt, ment vébe, hanem csak az elnyomó szovjet uralom ellen, Nagy Imre egy független szocialista, igen, hangsúlyozom, nem kapitalista, hanem szocialista rendszeren alapuló államot kívánt volna létrehozni.
    Hozzá kell még tennem, hogy aki kiment 2006. Október 23.-án az tudatában volt, hogy mik azok az eshetőségek, amelyek bekövetkezhetnek, gondolok itt a rendőrökre. Egy normális demokratikus országban (amelyet a tüntetők itthon, Magyarországon nem képviseltek) az ember a rendőri felszólítás után hazamegy, nem pedig fogka a lángoló molotov koktélt, és dobálja. azon ne csodálkozzanak, hogy megsebesülhettek, bizonyos részben, azaz teljes egészében a tüntetők kiprovokálták ezt a helyzetet 2006. Október 23.-án.
    Köszönöm azt a lehetőséget, hogy ezt kifejthettem.

  93. Gábor avatar
    Gábor

    Válaszom Komáromi Jánosnak: Úgy véli, hogy… Ön ott volt Komáromi úr, vagy csak az RTL klub színvonalas műsorát szemlélte az nap?? Nagy Imre szellemi örökségéről csak annyit, hogy nem látok semmiféle örökséget. Vagyis látok, de azt semmiképpen sem nevezném szelleminek. Nagy Imre az én olvasatomban abszolút nem emblematikus figurája az 56-os történetnek. Egy bizonyos politikai oldal csinált belőle hőst, hogy elmondhassák magukról, hogy nekünk is van egy hiteles, cseppet sem tróger emberünk. Hozzá megyünk majd koszorúzni, mert ő is aztán nagy szoclista értelmiségi politikus volt. Olyan, mint mi….
    Nagy Imre a szememben egy kétes alakú ember. Szobrot semmiképpen sem emeltem volna neki. Bár állítólag van Károlyinak is szobra a parlament mellett.
    Én már semmin nem csodálkozok. Az a baj Kedves Komáromi úr, hogy nem csak tróger politikusok vesztek oda 56-ban. Voltak ártatlan asszonyok, gyermekek, fiatalok és idősek… Miért nem Mansfeld 56 kiemellkedő alakja??? Hát igen, tudjuk a választ… Egyébként én tudom, hogy mi volt 56-ban… Nem kődobálás, nem gumilövedékezés és nem magyar rendőr velünk tart skandálás…. Ez, ami most történt egy cserkészkirándulás színvonalát sem érte el. Tudja Ön, hogy akkor mit tett a nép az elfogott ávósokkal??? Agyonverték őket, aztán fejjel lefelé fellógatták őket a fákra. A nép pedig sorban állt, hogy egyenként pofánköphessék és levizelhessék a tetemüket. Erről van egy külföldi kiadású könyvem, hiteles fekete-fehér fotókkal. Borzasztó, ami akkor történt, de bármennyire is elítélendő (főleg mai értelmiségi szemmel nézve) csupán csak egy egészséges reakció volt az akkori hatalommal szemben. Jó lenne végre megszabadulni az értelmiségi locsogástól, a birka türelemtől, a sok hitvány ránk szabott erkölcsi féktől és végre habozás nélkül pofánvágni azokat, akik ezt a NEMZETET csak megalázni tudták.

    Tudja én már kezdek olyan mélyre süllyedni, hogy felnézek a kutyámra. Mikor enni adok neki és véletlenül oda nyúlok, akkor elkezd vicsorogni. Ha közelebb nyúlok, akkor belémmar. Na látja Kedves Komáromi úr én ezt nevezem ZSENIALITÁSNAK.
    Istennek hála, hogy az állatok nem diplomázhatnak!!!

  94. hal avatar

    Köszi a linkeket, tényleg érdemes megnézni…

  95. hal avatar

    Volt ott, jónéhány (mármint a csőcselékből): kék egyenruhában.

Hozzászólás a(z) hal bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .