Ha prémium Samsung készüléke a garanciális időszak alatt meghibásodna, “Szervizfutár” szolgáltatásunk keretében ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk és utána visszaszállítjuk Önnek. Sőt, egyes mobilkészülékek, táblagépek és hordozható számítógépek esetében Budapest és Pest megye területén helyszíni javítást (“Házhozmegyünk” szolgáltatást) is kérhet.
Élve a Samsung által kínált lehetőséggel, szombaton a my.samsung.hu oldalon keresztül helyszíni javítást kértem az előző bejegyzésben említett háttértár csatlakoztatási „hibára” + a megkarcolódott kijelzőre (utóbbiban nem voltam biztos, hogy belefér-e a garanciális keretek közé). A my.samsung.hu oldalán történő termékregisztrációért egyébként + 2 hónap garancia is jár, így az enyém 2014. február 12-én jár le (vajon enyém lesz még akkor ez a telefon? – nem hiszem). Kedden hívott egy hölgy, ma délutánra beszéltük meg a kiszállást.
Egy szimpatikus fiatal srác érkezett a lakásunkra a megbeszélt időben, akinek a fentieken kívül panaszkodtam még a telefonom lassúságára, és néhány program rendszeres lefagyására is. Nekiállt dolgozni:
A végeredmény pedig egy újjászületett telefon: kicserélt kijelző, usb csatlakozó (a srác azt mondta, koszos volt – de mint kiderült, nem ez volt a „hiba” [illetve nem is volt hiba]) és keret (a régi a bekapcsoló gomb környékén kipúposodott – az előzőek után gondoltam, akkor már ezt is szóvá teszem); újratelepített szoftverrel (a lassúság és a fagyások orvoslására). Mindez egy órán belül – hibátlan, ezt nevezem szolgáltatásnak!
Szoftveresen bőven lenne mit fejlődnie a Samsungnak, de hardverben, és most már azt is hozzáteszem, hogy szolgáltatásban példaértékű cég!
Vélemény, hozzászólás?